Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pypsintis „CityBee“ paspirtukas neleido išsimiegoti Kauno senamiesčio gyventojams

Neseniai Kaune pristatyta „CityBee“ elektrinių paspirtukų dalijimosi paslauga jau spėjo supykdyti M.Daukšos gatvės gyventojus. Dėl pypsinčio prietaiso žmonės negalėjo išsimiegoti naktį. Į jų skundus nesureaguota iškart. 15min žurnalistei „CityBee“ atstovas pripažino, kad tai – išskirtinis atvejis: įvyko žmogiška klaida. Atsiprašęs gyventojų, jis patikino, kad darbuotojų laukia papildomi mokymai.
Miegoti kauniečiams neleido pypsintis „CityBee“ paspirtukas
Miegoti kauniečiams neleido pypsintis „CityBee“ paspirtukas / Skaitytojos Jolitos nuotr.

„Nuo pat vakar dienos (rugpjūčio 25 d. – aut. past.) Kauno senamiestyje, Daukšos gatvėje, stovi „CityBee“ paspirtukas ir pypsi. Jis neleidžia miegoti senamiesčio gyventojams. Nežinau, kada tiksliai pradėjo pypsėti, nes sekmadienį 17 val. grįžus namo po savaitgalio kaime, jį jau radom pypsintį.

VIDEO: Kauniečiams miegoti naktį neleido pypsintis „CityBee“ paspirtukas

Buvo daugiau nei 5 kartus skambinta ir gražiai prašyta jį patraukti. Papasakojome, kurioje vietoje stovi, pasakėme paspirtuko numerį. Kas kartą žadėjo, kad išveš. Feisbuke jiems rašėme, ekrano kopijas siuntėme. Neišvežė, pypsėjo visą naktį.

Šiandien (rugpjūčio 26 d. – aut. past.) skambinome vėl daug kartų. Paskambinus ryte sakė kad paims tada, kai išvežios ryte paspirtukus po miestą. Bet grįžus namo po darbo radome jį tebepypsintį. Tikrai nervai jau ėmė viršų. Kaimynas neapsikentęs nunešė jį kažkur tolyn, tad mūsų problema taip ir „išsisprendė“ be „CityBee“ pagalbos.

Deja, įmonei nesvarbūs gyventojų skundai. Paspirtukai atnešė ne tik džiaugsmą...“, – vėlyvą pirmadienio vakarą 15min redakciją informavo kaunietė Jolita K.

Įvyko žmogiška klaida

Rugpjūčio 27-osios rytą paspirtuko M.Daukšos gatvėje jau nebuvo. 15min žurnalistė kreipėsi į „CityBee“, prašydama paaiškinti, kodėl paspirtukas pypsėjo ir dėl kokios priežasties taip ilgai nebuvo reaguojama į gyventojų skundus. Įmonės transporto skyriaus vadovas Svajūnas Aliukonis pateikė išsamų paaiškinimą.

„Labai apgailestaujame dėl to, kad mūsų parkui priklausantis elektrinis paspirtukas sukėlė nepatogumų Kauno Daukšos gatvės gyventojams. Skubiai atlikome vidinę patikrą ir operatyviai išsiaiškinome, kad jūsų minimas elektrinis paspirtukas liko nepaimtas transporto parką prižiūrinčios komandos dėl žmogiškosios klaidos. Noriu patikinti, kad tai yra išskirtinis atvejis. Absoliuti dauguma panašių situacijų išsprendžiamos labai operatyviai. Tai padaryti leidžia ilgametė tūkstantinio automobilių parko valdymo patirtis“, – tvirtino S.Aliukonis.

Akivaizdu, sprendimas buvo netinkamas.

Kadangi elektriniai paspirtukai yra nedidelės transporto priemonės, kartais transporto priežiūros komanda, kaip teigė „CityBee“ atstovas, juos randa ne visus. Ypač jeigu būna tamsu ir jie yra palikti kiemuose ar nuošaliose vietose. Tokiais atvejais paspirtukai paliekami ir surenkami kitą dieną, prašvitus. Toks sprendimas buvo priimtas ir dėl Daukšos gatvėje buvusio elektrinio paspirtuko.

„Akivaizdu, sprendimas buvo netinkamas. Tiesa, jį priimantys transporto priežiūros komandos nariai nežinojo ar neišgirdo, kad šis elektrinis paspirtukas skleidžia garsinį signalą. Įprasta praktika – tokius paspirtukus surinkti kuo skubiau“, – patikino S.Aliukonis.

Organizuos papildomus mokymus

Kad tokia situacija nepasikartotų, „CityBee“ imsis papildomų priemonių. Pirmiausia pakartotinai bus vedami mokymai klientų aptarnavimo ir transporto priežiūros skyrių komandoms.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Citybee“ elektriniai paspirtukai
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Citybee“ elektriniai paspirtukai

„Elektriniai paspirtukai skleidžia garsinį signalą tais atvejais, kai sistema užfiksuoja transporto priemonės gedimą. Be to, paspirtukas gali skleisti analogišką garsą, kai juo bandoma naudotis nelegaliai, be aktyvavimo „CityBee“ sistemoje“, – kodėl M.Daukšos gatvėje stovėjęs paspirtukas pypsėjo, paaiškino S.Aliukonis.

Dažniausiai į klientų ar gyventojų pranešimus, anot jo, „CityBee“ komanda sureaguoja per mažiau nei valandą. Tiesa, yra pasitaikę atvejų, kai dėl didelio transporto priežiūros skyriaus darbuotojų užimtumo ar žmogiško nesusikalbėjimo reakcijos laikas pailgėdavo. Tokius atvejus įmonė kruopščiai fiksuoja, analizuoja jų priežastį ir nuosekliai eliminuoja iš klientų aptarnavimo proceso.

„Jūsų minimas elektrinis paspirtukas jau išvežtas ir atiduotas technikams, kad šie išspręstų gedimą“, – teigė „CityBee“ atstovas.

Nepavogė nė vieno

Kaune šiuo metu siūloma išsinuomoti 100 elektrinių „CityBee“ paspirtukų. Laikinojoje sostinėje riedėti jie pradėjo rugpjūčio 5 dieną. Ne kartą teko regėti, kaip paspirtukai paliekami numesti tiesiog vidury šaligatvio.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nuvirtę „Citybee“ elektriniai paspirtukai
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nuvirtę „Citybee“ elektriniai paspirtukai

Paklaustas, ar netampa elektriniai paspirtukai masalu vagims, S.Aliukonis atsakė, kad nuo balandžio 2 dienos, kuomet startavo paspirtukų dalijimosi paslauga, nedingo ir nebuvo suniokota nepataisomai nė viena transporto priemonė. Pasitaikė tik smulkūs apgadinimai, kurie dažniausiai yra netyčiniai. Šiuo metu Lietuvoje – trijuose didžiuosiuose miestuose – rieda beveik 1000 „CityBee“ elektrinių paspirtukų.

„Visi „CityBee“ elektriniai paspirtukai turi įdiegtą GPS vietos nustatymo sistemą. Be to, šios transporto priemonės turi specialų policijos žymėjimą. Tai, kad kai kurie elektriniai paspirtukai kartais būna paliekami neatsakingai, neatsižvelgiant į aplinkinių poreikius, yra globali problema. „CityBee“ ją sprendžia edukuodama savo klientus, bendradarbiaudama su policijos ir miestų savivaldybių atstovais.

Beje, reikia pabrėžti, kad Lietuvoje elektrinių paspirtukų eismo kultūra yra žymiai aukštesnė nei, pavyzdžiui, Vakarų Europoje“, – pasidžiaugė „CityBee“ atstovas.

Jis pasidžiaugė, kad nusiskundimų dėl paspirtukų įmonė sulaukia iš tiesų nedaug. Prieš startuodama Lietuvoje, „CityBee“ įmonė rėmėsi kitų bendrovių patirtimi Vakaruose, todėl tikėjosi gerokai daugiau iššūkių.

„Mūsų patirtis rodo, kad didžiausia problema ne patys paspirtukininkai, o chuliganiškai besielgiantys asmenys, kurie nesinaudoja dalijimosi paslauga. Jie netausoja svetimo turto, todėl nesibodi paspirti elektrinį paspirtuką ar pastatyti jį skersai šaligatvio“, – atskleidė S.Aliukonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius