Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota Classic“: kodėl sunku atspėti, kada pagamintas šis automobilis?

„Toyota“ yra vienas iš didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Nors ši Japonijos kompanija yra žymiai senesnė, pirmąjį savo automobilį „Toyota“ sukūrė 1935 metais. Taigi šis gamintojas turi ilgą ir turtingą istoriją, kurioje buvo ir nemažai keistų automobilių. Pavyzdžiui, ar galėtumėte atspėti, kada buvo pagamintas labai retas „Toyota Classic“?
Sunku patikėti, bet Toyota Classic buvo gaminamas 1996-1997 metais. (Tennen-Gas, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)
Sunku patikėti, bet „Toyota Classic“ buvo gaminamas 1996–1997 metais. (Tennen-Gas, Wikimedia(CC BY-SA 3.0)

Pirmasis „Toyota“ automobilis buvo „Toyota AA“, bet jį puošė žodis Toyoda. Ir tai nebuvo klaida – kadangi kompanija priklauso Toyoda šeimai, pirmasis automobilis žymėtas būtent tuo vardu. Bet visai netrukus kompanija buvo pavadinta „Toyota“ vardu ir taip yra žinoma iki šiol.

Pirmasis „Toyota“ automobilis čia minimas ne šiaip sau. „Classic“ iš tikrųjų buvo sukurtas kaip moderni „Toyota AA“ interpretacija. Būtent dėl to „Toyota Classic“ atrodo kaip labai senas automobilis, nors buvo gaminamas 1996–1997 metais. Jis buvo sukurtas pirmojo „Toyota“ automobilio šešiasdešimtmečiui paminėti.

Japonijos automobilių gamintojai 20 amžiaus pabaigoje pamėgo neo-retro stilių. Taip iš praeities į modernius laikus buvo grąžinamos kai kurios įdomios, bet pamirštos dizaino detalės. Pavyzdžiui, 1987-ųjų Tokijo automobilių parodoje pristatytas „Nissan Pao“ atrodė kaip istorinis eksponatas, nors buvo visiškai naujas modelis.

„Toyota Classic“ yra 4,9 metrų ilgio automobilis, pasižymintis klasikiniais tarpukario dizaino bruožais. Išraiškingos ratų arkos, chromuoti bamperiai, išorėje sumontuoti žibintai, atsarginis ratas ant bagažinės dangčio ir kitos senamadiškos detalės šiam automobiliui suteikė senovinės elegancijos. Tačiau atidesnis stebėtojas greitai pasakytų, kad „Classic“ nėra toks senas.

Pavyzdžiui, jo durų rankenėlės, ratai, veidrodėliai ir kai kurios kitos detalės yra akivaizdžiai modernios. Net ir pati „Classic“ kėbulo architektūra yra labiau šiuolaikiška, nei pasirodytų nepatyrusiai akiai. O salono detalės buvo surinktos iš tuometinių „Toyota“ modelių, bet ten netrūksta ir odos bei medienos.

Nemaža dalis „Toyota Classic“ kėbulo yra pagaminta iš anglies pluošto, bet po juo slypi tvirtas penktos kartos „Hilux“ pikapo rėmas. Dėl to, beje, galinė „Classic“ važiuoklė naudoja linges, kurios pikapams padeda vežti sunkesnius krovinius, bet keleiviniuose automobiliuose nebėra naudojamos, nes tiesiog nėra labai patogios.

„Classic“ turi 2 litrų 4 cilindrų variklį, kuris per 4 laipsnių automatinę transmisiją suka galinius ratus. Maždaug pusantros tonos sveriantis automobilis nėra greitas, bet jo kūrėjai apie sportišką vairavimą apskritai net negalvojo.

„Toyota Classic“ buvo sukurtas pirmo markės automobilio šešiasdešimtmečiui paminėti ir tokių pagaminta vos 100. Tai yra kolekcinis automobilis, kuris kainavo maždaug 75 tūkstančius dolerių, bet bėgant laikui jo vertė neišvengiamai augs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius