Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ gamins vandeniliu varomos vilkikus, elektromobilių ateitimi netiki

Nors vandeniliu varomas transportas taip ir nesulaukė visuotinio pripažinimo, japonų korporacija "Toyota Motor" ir jos antrinė įmonė "Hino Motor" pranešė, jog pradės sunkiasvorio vilkiko, varomo vandeniliu, gamybą.
Vandeniliu varomas „Hino Profia“
Vandeniliu varomas „Hino Profia“ / Gamintojų nuotr.

Vandenilinis vilkikas „Hino Profia“ buvo kuriamas darbui sunkiose sąlygose. Jam buvo parinkta optimaliausia talpas vandeniliui turinčiam vilkikui važiuoklės konstrukcija. Gamintojai pasistengė sumažinti ir vilkiko svorį, taip padidindami keliamąją galią.

Vilkiko transmisija gavo dvi degalų elementų Toyota FC Stack baterijas. Pastarosios buvo kuriamos specialiai kitos kartos lengvajam modeliui „Toyota Mirai“. „Hino“ transporto priemonei „paskolino“ judėjimo valdymo sistemą, kurioje naudojamos didelės keliamosios galios hibridinių transporto priemonių technologijos.

„Toyota“ specialistai įsitikinę, kad kasdien kelis šimtus kilometrų nuvažiuojantiems sunkvežimiams elektriniai varikliai ir akumuliatoriai nėra geriausias sprendimas. Vandenilis, priešingai, leis ne tik greitai pripildyti degalų bakus, bet ir garantuos didelę transporto priemonių autonomiją.

Tikimasi, kad vieną kartą pripildžius talpas vandeniliu, 25 tonų bendro svorio vilkikas galės įveikti iki 600 km atstumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius