-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilnietis „Volkswagen Golf R“ pavertė superautomobilių varžovu: iki 100 km/val. – per 3 sek.

Dažnam automobilių entuziastui kyla klausimas, ką daryti, norint turėti tiek kasdieniam naudojimui patogų, tiek adrenalino suteikiantį automobilį? Dauguma šiems dviems skirtingiems tikslams turi atskirus automobilius – vienu važinėja gatvėse, kitą iš garažo traukia tuomet, kai norisi emocijų. Tačiau vilnietis Andžej Vasilevski nusprendė abi šias misijas sukrauti ant vienų pečių ir sutvėrė itin piktą, tačiau gatvei tinkamą „Volkswagen Golf R“, kurio techninės specifikacijos išties pribloškia ir į vietą galėtų pastatyti net ir kai kuriuos superautomobilius.
„Volkswagen Golf R“
„Volkswagen Golf R“ / „Deals On Wheels“ nuotr.

– Andžej, kaip pas jus atsidūrė šis „golfas“?

– Pradžia buvo labai paprasta – nutariau, kad noriu atsinaujinti automobilį. Pagrindiniai kriterijai buvo tai, kad mašina turėtų būti greita ir ne senesnė nei trejų metų. Tačiau nenorėjau perkopti tam tikros sumos. Nusistačiau, kad automobiliui galiu išleisti iki 25 tūkstančių eurų. Žiūrėjau, ką už tuos pinigus galima nupirkti. Už tiek nenupirksi nei M klasės BMW, nei „Audi“, nei „Mercedes“.

Tačiau mano reikalavimus atitiko septintosios kartos „Volkswagen Golf R“. Mačiau, kad užsienyje yra daug projektų, kai gana lengvai pakeliama šių modelių galia, išlaikant patikimumą. Be to, kažkada buvau didesnis „Volkswagen“ fanas, nors paskutinius šešerius metus vairavau BMW ir „Mercedes“.

– Kur radote norimą automobilį?

– Pirkau jį užsienyje per pažįstamus. Jie pasiūlė gerą variantą. Nusipirkęs jį Frankfurte grįžau sava eiga į Lietuvą.

– Ar automobilis jau turėjo kažkokių nestandartinių patobulinimų?

– Pirkau jį visiškai standartinį, su maža rida, mechanine dėže. Lietuvoje čia padarėme „Stage 1“ ir „Stage 2“. „Stage 1“ netenkino iš karto. Buvo per mažai, tad po savaitės nupirkome didesnį turbokompresorių, „interkulerį“, „downpipe`ą“, oro įsiurbimą iš karto kibom į darbus su „Startline“ komanda.

„Deals On Wheels“ nuotr./„Volkswagen Golf R“
„Deals On Wheels“ nuotr./„Volkswagen Golf R“

– Kokią galią pavyko pasiekti tuomet?

– Su standartine sankaba, dėže ir varikliu gavome 460 arklio galių. Tačiau kilo mintis, kad reikėtų dar daugiau galios, dar greitesnio automobilio. Tuomet atėjo laikas keisti dėžę – iš mechaninės į automatinę. Pasitaikė proga gauti reikiamą dėžę iš naujesnio „golfo“. Aišku, dėžę iš mechaninės į automatinę pakeisti nėra taip lengva. Mechaninę dalį visiškai įvykdė „Startline“ komanda Kaune.

Elektroninę dalį nutarėme patikėti olandams – „TVS Engineering“ kompanijai. Jie daugiau nei 15 metų užsiima įvairiais VAG grupės automobilių projektais ir yra padarę visokiausių sprendimų. Pavyzdžiui į „penktuką“ sudeda „septintuko“ agregatus arba į „septintuką“ įdeda R32 3,6 biturbo. Taigi, patikėjome jiems automobilį ir tikėjomės maksimalaus rezultato, kurį galima pasiekti.

– Kokius skaičius po olandų prisilietimo pademonstravo „golfas“?

– Pasiekėme 520 arklio galių ir 560 niutonmetrų sukimo momentą. Su tokiais parametrais automobilis dabar demonstruoja labai gražius skaičius. Su geromis padangomis iki 100 km/val. jis įsibėgėti gali per 3 sekundes, o nuo 100 iki 200 km/h įsibėgėja dar per 7 sekundes. Beje, automobilyje dar likę standartinių dalių, kur būtų galima išlošti dar šiek tiek galios. Išmetimas, apart „downpipe“, yra standartinis. Standartinis ir įsiurbimas, kuro siurblys, degalai nebuvo keisti į etanolį. Potencialo dar tikrai yra.

„TVS Engineering“ nuotr./„Volkswagen Golf R“
„TVS Engineering“ nuotr./„Volkswagen Golf R“

– Po visų modifikacijų „golfas“ tebėra tinkamas įprastam važinėjimui eisme?

– Taip. Norėjosi, kad tas automobilis būtų ir galingas, bet tuo pačiu būtų galima patogiai važinėti kasdien. Pakaboje sudėtos tik šiek tiek standesnės spyruoklės, o stabdžių sistemoje – tik geresnės kokybės diskai ir trinkelės. Taigi, nėra jokio diskomforto tokį automobilį vairuoti kasdien.

Aišku, buvo planų ir kokiose nors varžybose sudalyvauti, bet pandemija šiek tiek viską pakoregavo. Po to, kai iš Olandijos pasiėmęs mašiną sava eiga važiavau namo, nusprendžiau užsukti pasivažinėti į Niurburgringą. Tikrai smagu, kai greito automobilio nereikia vežiotis ant „tralo“, gali visur važiuoti pats. Kitais metais, jei automobilio neparduosiu, yra planų sudalyvauti ir kokiose nors varžybose.

– O minčių apie pardavimą ar yra?

– Taip. Dar turiu kelis naujus projektus, kurie taip pat pamažu juda tokia pačia linkme. Yra naujausio modelio BMW M3 projektas, yra „Audi TTRS“. O „golfas“ jau galima sakyti yra toks užbaigtas projektas, todėl jis jau dabar yra parduodamas per mano kolegas „Deals On Wheels“. Kaina – nei didelė, nei maža. Su tokia maža rida ir tiek „performance“ dalių kaina yra tikrai gera – apie 30 000 eurų. „Deals on Wheels“ taip pat gali pasiūlyti ir lizingo sąlygas.

– Kokie planai su naujais projektais?

– Jei „golfą“ parduodu, pabandysiu pasidaryti „Audi TTRS“ su daugiau nei 500 arklio galių. Dėl BMW – dar nežinau. Galbūt iš jo pavyks padaryti žiedinių lenktynių automobilį. Viskas priklausys nuo artėjančių metų.

SVARBU: Balsuokite ir išrinkite TAUTOS AUTOMOBILĮ

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius