Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„CFMOTO RACING TEAM“ prieš „Fenix“ ralį spėjo išbandyti techniką ir patirti nuotykių

Sekmadienį Tunise startuoja savaitės trukmės ralis Saharos dykumoje. Likus kelioms dienoms prieš jį visos komandos susirinko į starto vietą tam, kad praeitų technines bei administracines komisijas ir galutinai pasiruoštų iššūkiui.

„Fenix“ ralyje Tunise startuoja daugybė Lietuvos sportininkų. Jų sąrašą rasite čia.

Kelionė iki Tuniso

„CFMOTO RACING TEAM“ komandos nariai pasakoja, kad tiek kelionė iki Italijos, iš kurios keltu kėlėsi į Tunisą, tiek visos priešstartinės procedūros praėjo sklandžiai.

„Kelionė iki Italijos praėjo ganėtinai komfortiškai, šį kartą pasilikome daugiau laiko sau. Jokių problemų su muitine, kaip praėjusiais metais, nekilo, tad buvome labai tuo patenkinti“, – apie kelionę į ralį pasakojo antrą kartą jame startuosiantis Antanas Kanopkinas.

VIDEO: Pasiruošimas startui Fenix Rally: CFMOTO komanda sutvarkė formalumus

Vyras sakė, kad pirmą pusdienį įsirenginėjo stovyklą bivake bei atliko reikalingus techninius darbus keturračiams, o vėliau sekė technikos testai greta įsikūrusiame karjere bei techninės ir administracinės komisijos.

Kitas komandos lenktynininkas Adomas Gančierius atviravo, kad kelionė buvo ilga, bet tuo pačiu įdomi: „Daug laiko praleidome su komanda. Žinia, kelionės metu taip pat iškyla įvairiausių iššūkių. Galų gale viskas yra gerai, startui esu pasiruošęs. Gavau antrą startinį numerį, tad teks atidarinėti ralį – bus labai įdomu.“

Sportininkas sakė, kad priešakyje laukia daug iššūkių, bet tuo pačiu turi ir daug noro pasiekti finišą.

Technikos testai ir pirmieji gedimai

Vos atvykę į Tunisą lenktynininkai suskubo išbandyti savo techniką, kuri paskutinėmis akimirkomis prieš ralį buvo patobulinta: sumontuoti nauji amortizatoriai bei pakeisti kai kurie variklio komponentai, leidę padidinti jo galią. Prieš startą komandos nariai neslėpė, kad apie šių patobulinimų patikimumą jie žinių daug neturi, mat kai kurios dalys yra atsiųstos tiesiai iš gamintojo vardan jų išbandymo ekstremaliomis sąlygomis.

„Žvyro karjere darėme testus ir jų metu iškilo techninių problemų. Labai gerai, kad tai įvyko per testus ir mums patiems pavyko jas išspręsti, taip pat tinkamai sureguliavome amortizatorius“, – pasakojo A. Kanopkinas.

Sportininkas džiaugėsi, kad visi patobulinimai veikia būtent taip, kaip ir tikėjosi, o variklis tapo gerokai dinamiškesnis. Pasak A. Kanopkino, dabar liko išsiaiškinti ar visi šie pakeitimai gerai veiks ne tik trumpoje, bet ir ilgoje distancijoje.

Šeštadienį sportininkai sėkmingai praėjo techninę komisiją ir dabar visa komanda ruošiasi sudėtingai ralio savaitei.

„Fenix“ ralis startuoja sekmadienį. Pirmą dieną dalyviai turės įveikti daugiau nei šimtą sportinių kilometrų. Iš viso, per septynias dienas, sportininkų laukia beveik pusantro tūkstančio greičio ruožo kilometrų ir daugiau nei 800 pervažiavimo kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius