Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 05 02

Kaip tobulai užpildyti elektroninio laiško temą, kad būsimas darbdavys jus pastebėtų

Kai kasdien išsiunčiama apie milijonus elektroninių verslo laiškų, tampa vis sunkiau pasiekti, kad jūsų laiškas būtų pastebėtas, ypač jeigu tokiu būdu ieškote darbo. Tokiu atveju tinkamai užpildyta temos eilutė gali padaryti stebuklus.
Elektroninis laiškas
Elektroninis laiškas / 123rf.com

Tinkama formuluotė leidžia suprasti ne tik tai, kas toks esate ir ko norite, bet gali būti ir rinkodaros įrankis, parodantis jūsų kvalifikacijas ir padedantis išsiskirti iš minios, rašo portalas uk.businessinsider.com. Taigi kaip motyvuoti potencialų darbdavį atidaryti jūsų elektroninį laišką ir skirti jam savo laiko?

Priklausomai nuo konteksto, karjeros ir komunikacijos, ekspertai siūlo ieškantiems darbo pasinaudoti keliais patarimais, kaip formuluoti elektroninio laiško temą.

Tema turi būti trumpa

Amanda Augustine, „TopResume“ karjeros ekspertė sako, kad įprasta elektroninė pašto dėžutė parodo apie 60 temos simbolių, o mobiliajame telefone – 25–30.

Kadangi turite tokią ribotą erdvę, pašalinkite visus nereikalingus žodžius, tokius kaip „laba diena“ ir „ačiū“, ir esmę perteikite 6–8 žodžiais.

Pavyzdys: Paraiška į Žmogiškųjų išteklių asistento poziciją

Svarbiausius žodžius rašykite pradžioje

50 procentų visų elektroninių laiškų yra skaitomi per mobilųjį telefoną. Dmitrijus Leonovas, elektroninio pašto valdybos paslaugos „SaneBox“ viceprezidentas, teigia, jog nežinant, kiek žodžių potencialus darbdavys matys savo išmaniajame telefone, labai svarbu svarbiausią informaciją parašyti pradžioje. Kitokiu atveju patrauklios detalės bus tiesiog „nupjautos“.

Pavyzdys: Rinkodaros vadybininkas su 8 metų patirtimi.

„Shutterstock“ nuotr./Pokalbis dėl darbo
„Shutterstock“ nuotr./Pokalbis dėl darbo

Būkite aiškūs ir tikslūs

Pasak A.Augustine, darbdaviai gyvenimo aprašymą peržiūri per 6 sekundes, o ieškančiųjų darbo elektroniniams laiškams greičiausiai jie skiria dar mažiau laiko.

Todėl tema turi tiksliai perteikti, kas jūs esate ir ko ieškote, kad darbdaviui net nereikėtų atidaryti elektroninio laiško.

Neieškokite vangių frazių, tokių kaip „gyvenimo aprašymas į laisvą poziciją“. Patikslinkite, kuria pozicija domitės.

Pavyzdys: Johnas Smithas dėl pardavimų pozicijos.

Naudokite logiškus raktažodžius lengvesnei paieškai

Darbdaviai paprastai turi filtrus ir aplankus, kurie padeda valdyti jų elektroninį paštą, ir greičiausiai jie neatkreips dėmesio į jūsų pranešimą, kai pamatys jį pirmą kartą, sakė D.Leonovas.

Štai kodėl svarbu naudoti raktažodžius, tokius kaip „darbo prašymas“ arba „kandidatas“, kurie padės vėliau lengviau atrasti laišką.

Pavyzdys: Darbo prašymas: Johnas Smithas dėl socialinių tinklų vadybininko pozicijos

Įtraukite poziciją ir savo vardą

A.Augustine teigia, kad įprastame darbo prašyme svarbiausia temos eilutėje parašyti darbo pavadinimą, savo vardą bei darbo ID numerį (jei toks yra).

Jei šios informacijos nebus, darbdaviui teks atidaryti elektroninį laišką ir jį iššifruoti.

Pavyzdys: Duomenų apdorotojas, Nr. 123456 – Johno Smitho paraiška.

Išvardinkite savo kvalifikacijas

Temos eilutė, tai vieta, kurioje galite pasireikšti ir iškart patraukti darbdavio akį.

Todėl A.Augustine pataria pridėti bet kokius trumpinius, aktualius darbui. Pavyzdžiui, po vardo galite pridėti MBA, CPA ar Ph. D, – priklausomai nuo to, kiek tai susiję su darbu.

Pavyzdys: Rinkodaros direktorius – Johnas Smithas, MBA.

Jei kas nors jus nukreipė, būtinai paminėkite

Jei jus nukreipė bendras pažįstamas, netaupykite šios informacijos pačiam laiškui, sakė A.Augustine. Įrašykite vardą į temos eilutę – taip iškart patrauksite darbdavio dėmesį.

Be to, ji siūlo temą pradėti nuo pilno asmens vardo.

Pavyzdys: Nukreipė Jane Brown, į techninės rašytojos poziciją.

Nenaudokite VIEN DIDŽIŲJŲ RAIDŽIŲ

Vien didžiosios raidės gali atkreipti dėmesį, tačiau ne taip, kaip jums to norėtųsi. Tai skaitmeninis šaukimo ekvivalentas, o jūsų darbas yra parašyti laišką, kurį darbdavys skaitys lengvai, o ne nerimaudamas, sakė D.Leonovas.

Norėdami atskirti mintis, naudokite brūkšnelius ar dvitaškius, venkite didžiųjų raidžių bei specialiųjų simbolių, tokių kaip šauktukai.

Pavyzdys: Darbo užklausa: Apdovanojimą pelnęs kūrybinis direktorius dabar Niujorke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius