Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Body Talk“ šiltasis sezonas: daug rožinės ir glaustinukes papildę nauji drabužiai

Lietuviškas moteriškų drabužių prekės ženklas „Body Talk“ artėjant balandžiui pristato pavasario kolekciją, kurioje karaliauja įvairūs rožinės spalvos tonai. Glaustinukėmis garsėjančio prekės ženklo šiltojo sezono kolekcijos naujienos – pirmą kartą pristatomas lengvas paltas ir džemperis.
„Body Talk“ pavasario-vasaros kolekcijos modeliai
„Body Talk“ pavasario-vasaros kolekcijos modeliai / Gretos Gedminaitės nuotr.
Temos: 1 Mada

„Šį pavasarį tiesiog įsimylėjome vieną iš šių metų Pantone spalvų – rožinę. Tiesa, pas mus ji atsiskleidė visais savo tonais – nuo visiškai švelnios, vos besiskiriančios nuo kūno spalvos iki ryškios ciklameno“, – pasakoja prekės ženklo kūrėjos Veta Armonaitė ir Rasa Malinauskaitė.

Pasak jų, įprasta manyti, kad rožinė spalva tinka tik itin lengviems vasariškiems rūbams, tačiau savo kolekcijoje jos pabandė paneigti šį mitą ir pristato rožinį vilnos ir alpakos paltą bei elegantišką medvilnės džemperį. 

Gretos Gedminaitės/„Body Talk“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelis
Gretos Gedminaitės/„Body Talk“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelis

Trikotažinėmis viskozės glaustinukėmis prieš keletą metų išgarsėjęs prekės ženklas šį sezoną savo klientėms taip pat siūlo kupros audinio laisvas marškinių silueto sukneles.

Į šilko audinį panaši tekstilė, audžiama iš trumpos plonos medvilnės, greitai sugeria drėgmę ir yra itin tinkama šiltuoju periodu, nes gerai vėsina.

Naujoje kolekcijoje kupros audinio sukneles galima rinktis iš dviejų spalvų – ryškios ciklameno bei universalios pilkos. 

Gretos Gedminaitės/„Body Talk“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelis
Gretos Gedminaitės/„Body Talk“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelis

„Body Talk“ kūrėjos tikisi, kad naujosios kolekcijos rūbai suteiks papildomos energijos ir pasitikėjimo kiekvienai juos vilkinčiai moteriai. „Mūsų naujos kolekcijos herojė – emocionali, dinamiška ir drąsi moteris, traukianti aplinkinių žvilgsnius ne tik dėl savo aprangos, bet ir dėl spinduliuojančios charizmos“, – teigia jaunosios dizainerės.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius