Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

J.Janus savo naujausia kolekcija perteikia svarbią žinutę drabužio nešiotojui

„Perkrovimas“ (angl. „Reset“) – taip savo naujausią, prieš kelias dienas prekyboje pasirodžiusią kolekciją pavadino drabužių dizainerė Julija Janus. Sukūrusi jau šešioliktą, šįkart skirtą 2017–2018 m. rudens-žiemos sezonui, kolekciją ji kviečia atsakyti sau į klausimą – ar gyvename taip, kaip norime? O gal laikas persikrauti, išsilaisvinti, atgimti iš naujo?
Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modeliai
Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modeliai / Gertrūdos Varnaitės nuotr.

„Pagrindinė kolekcijos idėja – atsigręžimas į save, savo sistemų perkrovimas nuo stereotipų ir minčių-šiukšlių, atgimimas ir buvimas savimi. Kiekvienas turime teisę būti tuo, kuo norime, ir gyventi taip, kaip norime, nespaudžiant savęs į kieno nors sugalvotus rėmus. Juk neturime būti visi vienodi“, – įsitikinusi J.Janus, dažnai kritiškai pasisakanti apie tolerancijos stoką šiandienėje visuomenėje.

Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis
Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis

Savo prekių ženklo šūkiu dizainerė jau prieš kurį laiką pasirinko frazę „Stilius neturi ribų“, taip išreikšdama savo tvirtą poziciją apie diskriminaciją dėl kūno sudėjimo, amžiaus, kitų mados pramonės primestų standartų.

Tolerancijos ribas ji plečia ne tik žodžiais, bet ir darbais, pirkėjams siūlydama itin platų drabužių dydžių asortimentą – nuo britiško 6 iki 26 moterims ir nuo S iki XXXL vyrams. Drabužių siluetai kruopščiai adaptuojami taip, kad patogiai, progresyviai ir, svarbiausia, oriai jaustųsi ir jaunesni, ir vyresni, ir lieknesni, ir stambesni pirkėjai.

Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis
Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis

„Todėl nieko keista, kad naujausią savo kolekciją pristatančioje fotosesijoje pakvietėme pozuoti net dešimt skirtingų modelių – jaunų ir vyresnių, lieknesnių ir stambesnių, žilų, barzdotų ir mėlynaplaukių. Vyriausiajai fotosesijoje dalyvavusiai moteriai Irenai – 72-eji. Ją pasirinkome ir kolekcijos veidu“, – pasakoja J.Janus, ir pati tapusi savo kurtų drabužių modeliu.

Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis
Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis

Nauja rudens-žiemos kolekcija pristatoma penkiose „Julia Janus“ parduotuvėse Lietuvoje ir keliolikoje partnerių parduotuvių Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Olandijoje, JAV, Kazachstane ir net Kinijoje, taip pat prekių ženklo elektroninėje parduotuvėje.

Modernų, progresyvų, patogų stilių vertinančiam miestiečiui – moteriai ir vyrui – kurianti J.Janus tikina, kad šioje kolekcijoje ne tik ragina persikrauti kitus, bet ir pati grąžino savo įkurtą prekių ženklą prie jo ištakų.

„Atsigręžėme į minimalizmą, nesudėtingus siluetus, jaukius natūralius audinius, šiaurietiškai gamtai būdingą ramų, tamsesnį spalvyną. O pagrindinė kolekcijos idėja – persikrovimas, grįžimas prie tikrojo savęs, stereotipų nepaisymas – komunikuojama pasitelkiant detales - tokias kaip printai ir siuvinėjimai“, – sako dizainerė.

Taip daugelyje modelių ji naudojo pačios kurtą marginimą – tarsi iš skiaučių chaotiškai sudėliotą žinučių mozaiką, kurioje, be kitų frazių, kartojasi ir „Julia Janus“ šūkis „Style has no limits“ (liet. „Stilius neturi ribų“).

Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis
Gertrūdos Varnaitės nuotr./Julijos Janus kolekcijos „Perkrovimas“ modelis

Ant kitų modelių dizainerė kaip įspaustą ar išsiuvinėtą priminimą uždėjo raktinius žodžius „reverse“ (liet. „nukreipti kita kryptimi“) ir „reset“ (liet. „persikrauti“, „perkrovimas“). Šie kodai „Julia Janus“ gerbėjams turėtų priminti dizainerės raginimą perkrauti savo sistemas, nukreipti savo mąstymą į tikrus dalykus, nepaisyti stereotipų, galiausiai atgimti iš naujo ir patirti vidinę laisvę.

„Kad laisvės, komforto pojūtis lydėtų ne tik sieloje, bet ir drabužyje, naudojome itin daug minkštų, jaukių, natūralių, prabangesnių audinių – kokybišką vilną, aksomą, minkštintą džinsą, džersį.

Siekdami kontrasto juos kombinavome su šiurkštesniais audiniais, o formaliąją kolekcijos liniją net supjaustėme lazeriu ir taip pabrėžėme paprastumo ir išskirtinumo, tradicijos ir modernumo harmoniją. Tokie kontrastai būdingi visoms mūsų kolekcijoms“, – apie savo kūrybą kalba J.Janus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius