-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių dizaino ženklai kvies į kūrybines dirbtuves

Išskirtinės stilistikos puokščių gamyba, pagal tvarios mados principus sau kuriamas drabužis ar asmeninį kvapą atitinkančios žvakės gamyba – tai veiklos, į kurias „Pavasario Pop Up“ metu kvies aktualiausi dizaino ženklai. Šį savaitgalį Kaune startuojantis „Pavasario Pop Up“ lankytojams siūlys ne tik atsinaujinti, aplankyti dizainerių „sample sale“, bet su lietuvių kūrybą susipažinti interaktyviai įsitraukiant į kūrybines dirbtuves.
„Pavasario Pop Up“ kūrybinės dirbtuvės
„Pavasario Pop Up“ kūrybinės dirbtuvės / Projekto partnerio nuotr.

„Pavasario Pop Up“ renginiai visuomet išsiskiria pozityvia atmosfera, kuri neįpareigoja tik pirkti, bet siūlo tiesiog turiningai praleisti savaitgalį. Būtent dėl „Pop Up“ renginių organizatorių puoselėjamų vertybių, „Pavasario Pop Up“ formatą papildė ir kūrybinės dirbtuvės.

„Į „Pop Up“ renginių formatą žvelgiame plačiau ir nesiekiame, kad tai būtų tik prekybos vieta. Norime, kad lietuvių kūrėjai ir renginio svečiai bendrautų, keistųsi mintimis. Juk dialogas ir kuriamas santykis tarp dizainerių ir renginio lankytojų praturtina abi puses: svečiai gali geriau pažinti savo šalies dizainą, praplėsti akiratį, o kūrėjas perduoti ne tik informaciją apie savo ženklą, bet ir savo įgūdžius bei žinias. Kūrybinėse dirbtuvėse, „Pavasario Pop Up“ lankytojai galės išbandyti save ir iš karto sulaukti stipriausių šalies dizaino atstovų atgalinio ryšio. Tokia bendravimo forma labai gyva ir graži“, – teigia viena iš renginio organizatorių Erika Paulauskė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Erika Paulauskė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Erika Paulauskė

Organizatorių teigimu, kūrybinių dirbtuvių pasiūla atitinkamai atspindės ir visuose „Pop Up“ renginiuose kuriamą platų asortimentą, kuris patenkina skirtingus žmonių poreikius. Tiek Kaune, tiek ir Vilniuje lankytojai galės įsitraukti į kūrybines dirbtuves, pagal savo pomėgius.

„Renginių metu, „Smells like spells“, garsėjantys liaudies išminties ir magijos įtraukimu į savo ženklo produktus, čia pat vietoje siūlys pasigaminti savito kvapo žvakę ir taip savotiškai paraganauti. Mados mylėtojus, tvaraus vartojimo principus vertinanti „Zefyro“ komanda, pasiūlys, su kūrėjų pagalba, iš atraižų susikurti norimos stilistikos drabužį. Taip pat į kūrybines dirbtuves kvies ir netikėtas augalų istorijas kuriantys „Soiree“. Savitos stilistikos puokštėmis išsiskiriančio ženklo komanda, kvies iš „Pop Up“ renginio namo parsinešti pavasarį: individualiai pasirinkus augalų elementus bei kompoziciją, susidėlioti norimą gėlių puokštę“, – pasakoja renginio organizatorė Ieva Marija Andrulytė

Pavasario Pop Up pirmą kartą startuos Kaune, „M.Žilisnko dailės galerijoje“ balandžio 7 – 8 d. Į Vilnių Pavasario Pop Up persikels balandžio 14 – 15 d. ir lankytojai bus tradiciškai laukiami kultūros bare „Kablys“.

„Pavasario Pop Up“ renginių metu Kaune ir Vilniuje, lankytojams taip pat bus pristatoma atskira „sample sale“ erdvė, kurioje bus galima įsigyti lietuvių dizainerių ankstesnių kolekcijų darbų bei prototipinių produktų už itin patrauklią kainą. Daugiau informacijos rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius