Viena diena pieno rojuje: tobulas jogurtinis tortas, gaivios salotos ir dangiški blyneliai

Neįsivaizduoju savo gyvenimo be jogurto. Pusryčių, kai geru šaukštu pagardini varškę, priešpiečių ar pavakarių, kai atsidarai indelį, užsiberi įvairiausių maltų sėklų ir riešutų. Galiausiai – vakarienės, kai norisi kažko lengvo ar pietų darbe, kai nespėjai nieko pasigaminti ir nėra laiko nueiti į kavinę. Universalus ir tobulas natūralus jogurtas, kuriam gali suteikti bet kokį pavidalą.
Jogurtinis  tortas su uogomis
Jogurtinis tortas su uogomis / Asmeninio arch. nuotr.

Šiandien jogurtą naudojau trims patiekalams. Pusryčiams šeimą lepinau fantastiškais blyneliais, tarp darbų greitai pagaminau salotas, o vakare mėgavomės gaiviu jogurtiniu tortu.

Kefyriniai blyneliai su jogurto padažu

Asmeninio arch. nuotr./Blyneliai su jogurtu

Kai nori purių ir lengvų blynelių, tešlai naudoju kefyrą. Truputėlis kepimo miltelių ir kepdami blyneliai pasipučia, o valgant tiesiog tirpsta burnoje. Norint suteikti vis kitokį skonį, kepant ant kiekvieno blynelio galima užpjaustyti banano ar obuolio, o tešlą pagardinti vaniliniu cukrumi ir cinamonu.

Tešlai reikės:

• 1 arb. š. cinamono,
  • miltų,
  • bananų,
  • natūralaus „Pieno rojus“ jogurto.

Gaminimas:

Su cukrumi, vaniliniu cukrumi ir druska išplakame kiaušinius. Supilame kefyrą, išmaišome, beriame miltus ir maišome tešlą. Miltų reikia tiek, kad tešla gautųsi grietinės tirštumo.

Skaniausia blynelius kepti ne su aliejumi, o su lydytu sviestu. Kepant ant blynelio užpjaustome po kelis griežinėlius banano, jei norite – obuolio.

Iškepusius blynelius patiekiame su keliais šaukštais natūralaus „Pieno rojus“ jogurto ir braškėms.

Greitos ir gaivios salotos

Asmeninio arch. nuotr./Salotos su jogurtu

Lengvai ir sveikai – toks šių salotų šūkis. Daržoves joms galima naudoti pačias įvairiausias. Lapines salotas, agurkus, ridikėlius, pomidorus. O gali būti ir tik svogūnų laiškai su salotų lapais, kaip gamindavo mūsų močiutės. Pagardinus druska ir natūraliu „Pieno rojus“ jogurtu, užkąsdami riekele juodos duonos – ir pasisotinsite, ir gausite daug naudingų medžiagų.

Tobulas jogurtinis tortas karštai vasaros dienai

Asmeninio arch. nuotr./Jogurtinis tortas su uogomis

Tiems, kas skaičiuoja kalorijas, šis tortas yra puikus pasirinkimas. Jeigu norite dar „lieknesnio“ deserto, galite atsisakyti torto pagrindo, gaminti tik jogurtinę dalį.

Tortui reikės:

Pagrindui:

• 2 pak. Sausainių,
  • 1 pak. „Piemenėlio“ sviesto.

Jogurtinei daliai:

• 2 bananų,
  • 1 st. šilauogių,
  • 2 st. braškių.
    Asmeninio arch. nuotr./Produktai jogurtiniam tortui

Gaminimas:

Želatiną beriame į nedidelį puodą ir užpilame 50 ml šalto vandens. Paliekame brinkti maždaug valandai.

Sviestą ištirpiname. Sausainius susmulkiname iki trupinių ir sumaišome su tirpintu sviestu. Šia mase išklojame išardomos kepimo formos dugną, gerai suplūkdami, kad pagrindas gautųsi kietas. Dedame į šaldytuvą.

Išbrinkusią želatiną pakaitiname ant mažos kaitros, nuolat maišydami, kol ištirps.

Į didelį indą sukrečiame natūralų jogurtą, beriame cukrų bei vanilinį cukrų ir gerai išmaišome, kad cukrus ištirptų. Tada pamažu nuolat maišydami pilame mažiau nei pusę tirpintos želatinos, Gerai išsukame, kad ji tolygiai pasiskirstytų po visą masę.

Ant sausainių pagrindo supjaustome bananus ir užpilame jogurto masę. Išlyginame ir dedame į šaldytuvą, kad sustingtų.

Į indą pilame miško uogų jogurtą ir išmaišome su likusia želatina. Masę pilame ant pirmojo torto sluoksnio ir vėl dedame į šaldytuvą.

Sluoksniui pradėjus stingti, ant viršaus išdėliojame nuplautas ir nusausintas uogas ir vėl dedame į šaldytuvą. Po kelių valandų galėsite skanauti.

Tai pats tobuliausias desertas karštai dienai. Na, o jeigu neturite laiko gaminti, galite pasinaudoti tuo, kas jau sukurta skonio meistrų. „Pieno rojaus“ jogurtai su įvairiausiai priedais gali atstoti gardžiausius desertus. Išmėginkite 2,5 % riebumo jogurtą su kiviais, rabarbarais ir pipirmėte, tokio pat riebumo jogurtą su vyšniomis, raudonosiomis vynuogėmis ir muskatu, 11 % riebumo jogurtą su mangais, apelsinais ir avokadais bei 11,6 % riebumo su džiovintais vaisiais ir sėlenomis.

Asmeninio arch. nuotr./„Rivonos“ pieninės gaminama „Pieno rojaus“ jogurtų linija

Pastarieji du – mano favoritai, ypač apelsinų ir mangų. Burnoje jaučiamas tobulas tropikų vaisių derinys akimirksniu nukelia į kitą žemyno pusę, kur šlama milžiniškos palmės ir ritinėjasi smaragdinės vandenyno bangos. Ech, ta skonių ir fantazijos jėga!