Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Startuoliams svarbiausia planuoti ilgalaikę strategiją. Štai ką reikia daryti

Kai mes su partneriu įkūrėme įkūrė „Okta“, orientavomės į tam tikrą klientų segmentą: mažas ir vidutines įmones, investuojančias į debesijos technologijas.
Strategija
Strategija / Louis Hansel Shotsoflouis nuotr./ Unsplash nuotr.

Tačiau bėgant metams išplėtėme savo veiklą, siekdami įtraukti bet kokias organizacijas, norinčias tapti modernesnėmis – pradedant vyriausybinėmis įstaigomis ir ne pelno siekiančiomis organizacijomis ir baigiant didžiausiomis pasaulio organizacijomis.

Daugelis iš šių klientų naudojasi mūsų technologijomis taip, kaip 2009 metais mes niekada neįsivaizdavome, kad jomis būtų galima naudotis. Mūsų istorija nėra unikali: dauguma startuolių įkūrėjų pradeda vystyti produktą nuo idėjos, skirtos spręsti konkrečią konkrečios grupės problemą. Šie pirmieji klientai yra svarbūs, tačiau vien jų nepakanka ilgalaikiam augimui.

Šią savaitę „Zero to IPO“ laidoje kalbėjomės su „Slack“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Stewartu Butterfieldu bei „Pigeonly“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Fredericku Hutsonu apie tai, kodėl jums reikia plėstis į naujas rinkas, jei norite išlikti ir klestėti ilguoju laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius