Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Elektromobiliai – krūva iššūkių autoservisams

Visai neseniai „General Motors“ privertė suklusti visą automobilių sektorių. Nusprendusi paimti pavyzdį iš švedų „Volvo“ ir įsiklausiusi į pragmatiškus automobiliams skirtų gaminių planuotojų argumentus visame pasaulyje, kompanija paskelbė, kad sieks iki 2035 metų visiškai pereiti prie tik elektrinių automobilių gamybos.
Įkraunamas elektromobilis
Įkraunamas elektromobilis / Gamintojo nuotr.

Šis pareiškimas greičiausiai taps paskata ne vienam automobilių gamintojui tiek JAV, tiek kitose šalyse paleisti į rinką daugiau elektra varomų transporto priemonių, o iškastinio kuro pramonė dar labiau stengsis ieškoti alternatyvų savo naftos ir benzino produktams.

Pokyčiai neaplenks ir atsarginių dalių gamintojų, projektuotojų ir autoservisų, kuriems teks prisitaikyti prie ateities, kurioje vis daugiau transporto priemonių bus elektrinės.

Apie elektrines transporto priemones įprasta manyti, kad jos kainuoja brangiau, teršia mažiau ir rieda taip tyliai, kad joms reikia specialių signalizatorių, kurie įspėtų apie jas kitus eismo dalyvius.

Tačiau kitaip nei benzinu ar dyzelinu varomiems lengviesiems automobiliams ir sunkvežimiams, elektrinėms transporto priemonėms taip pat reikalingi specialiai joms pagaminti arba gerokai modifikuoti komponentai ir speciali priežiūra.

Nors ir vairuotojams reikia mokytis pereiti prie elektrinių transporto priemonių, visiems automobilių pramonės segmentams tai padaryti dar aktualiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius