Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skrydis su „Air Lituanica“ – pilnas akibrokštų

Skaitytoja Astė redakcijai parašė laišką, kuriame išdėstė savo istoriją.
Skaitytojos bilietas
Skaitytojos bilietas

Prieš kelias dienas patekau į labai nepatogią situaciją – pasitikėjusi „Air Baltica“ avialinijomis buvau nepriimta į jungiamojo skrydžio lėktuvą, keliolikai valandų užstrigau Amsterdamo oro uoste, o pagaliau atvykusi – nesulaukiau savo bagažo.

Kadangi studijuoju Škotijos mieste Aberdyne, skraidymas lėktuvu jau tapo dažnu keliavimo būdu, ypač dėl to, kad visas atostogas praleidžiu Lietuvoje ar kitose pasaulio šalyse. Tad, kaip ir kiekvienais metas, Kalėdų ir Naujųjų metų šventes praleidau namuose Kaune.

Šventinę kelionę namo buvau susiplanavusi iš anksto – bilietus nusipirkau daugiau nei prieš 2 mėnesius „BudgetAir“ agentūroje. Taigi, gruodžio 21 dieną atvykusi į Aberdyno oro uostą, atlikau registraciją skrydžiui Aberdynas–Vilnius per Amsterdamą. Iki Amsterdamo mane skraidino „KLM“ avialinijos, o nuo ten iki namų – „Air Lituanica“. Dėl tam tikrų priežasčių, man leido užsiregistruoti tik iki Amsterdamo, t.y. bilietą iki Vilniaus galėjau gauti tik atvykusi į Amsterdamą.

Nors pasirodė keista, kad jungtinio skrydžio metu registruoja ne į galutinį tašką, per daug nesijaudinau, nes Amsterdame turėjau marias laiko rasti registracijos punktus. Deja, kelionėje atgal į Aberdyną manęs laukė nemalonumai.

Mano skrydis atgal į Škotiją buvo ankstyvą sausio 6 dienos rytą. Kaip visuomet dieną, kai reikia atsisveikint su šeima ir draugais, nėra pati džiaugsmingiausia, tad ir šįkart palikau namus su lengva širdgėla. Guodė tai, kad laukia trumpa ir nesudėtinga kelionė – jau apie 10 val. vietos laiku turėjau pasiekti Aberdyną.

Atvykusi į Vilniaus oro uostą, nuskubėjau prie „Air Lituanicos“ registracijos stalo, prie kurio man ir vėl pateikė bilietą tik iki Amsterdamo. Tik šįkart man tai sukėlė nerimą – Amsterdame turėjau vos pusantros valandos, per kurias privalėjau surasti registracijos punktą ir gauti bilietą į kitą lėktuvą. Kaip žinia, registracija į skrydį baigiasi valandą prieš skrydį, o tai reiškė, jog turėsiu vos pusvalandį gigantiškame Amsterdamo oro uoste surasti reikalingą registracijos punktą ir iš naujo atstovėti visas eiles. Visgi „Air Lituanica“ avialinijų darbuotojas bandė mane nuraminti teigdamas, kad viskas bus aišku ir paprasta.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Air Lituanica“ lėktuvas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Air Lituanica“ lėktuvas

Įsėdus į lėktuvą trumpam pradingęs nerimas po truputį sugrįžo – skrydis vėlavo. Vos lėktuvui pakilus, ėmiau sekti laikrodį įsivaizduodama, kaip braunuosi pro minią oro uoste, ieškodama reikalingo registracijos stalo ir bandydama suspėti.

Lėktuvui nusileidus Amsterdame žvilgterėjau į laikrodį – 8.39 val., o mano skrydis 9.40 val. Vis tik nepasiduodama panikai nubėgau iki registracijos punkto, kad išgirsčiau man ir taip jau žinomą atsakymą: „Bilieto jums neturime, nes pavėlavote į registraciją. Bet bandykite, praeiti registraciją, gal priims į lėktuvą.“ Jei bučiau turėjusi laiko, būčiau atšovus: „Niekur aš nevėluoju, man tiesiog neleido registruotis!“

Atstovėjusi paso kontrolės eilėje ir jau išprašiusi žmonių mane praleisti saugumo patikrinimo punkte, šiaip ne taip atsiradau prie vartų 30 min prieš skrydį ir maldavau, kad mane įleistų. Deja, gavau šaltą atsakymą, kad vietos man nėra ir tik pati esu kalta, dėl to, kad vėluoju.

Tai buvo paskutinis lašas – pajutau, kaip drėksta akys, o aš vos tegaliu išstenėti, kad man neleido registruotis, kad mūsų skrydis vėlavo, kad aš viską dariau kaip ir kiekvieną kartą skrisdama... Ir jie manęs pasigailėjo! Matydami, kad tai tiesa, pasiūlė vietą kitame reise į Aberdyną. Šiek tiek atsipalaidavusi padėkojau, suprasdama, kad tai mano vienintelė išeitis.

Tai buvo paskutinis lašas – pajutau, kaip drėksta akys, o aš vos tegaliu išstenėti, kad man neleido registruotis, kad mūsų skrydis vėlavo, kad aš viską dariau kaip ir kiekvieną kartą skrisdama... Ir jie manęs pasigailėjo! Matydami, kad tai tiesa, pasiūlė vietą kitame reise į Aberdyną. Šiek tiek atsipalaidavusi padėkojau, suprasdama, kad tai mano vienintelė išeitis.

Deja, mane ir vėl apėmė panika – šis skrydis tik vėlai vakare, už 14 valandų! Ką veikti oro uoste tiek laiko? Žinoma, niekas man nepasiūlė nei maisto kuponų, nei prisiglausti poilsio kambariuose, nes tai – ne „KLM“ avialinijų kaltė. Tad visas tas valandas tryniausi iš kampo į kampą – su knyga, planšete, žurnalais, apėjusi visas parduotuves ir kelias kavines, nusnūdusi ant foteliuko, jaučiausi kaip benamė.

Po 12 valandų beviltiško klaidžiojimo, pavyzdingai prisistačiau prie savo vartų, nekantriai laukdama, kada paliksiu šią vietą. Šįkart viskas įvyko be nesklandumų, tad jau buvau patikėjusi, kad visi akibrokštai liko Amsterdame. Deja, lėktuvui nusileidus Aberdyne, manęs laukė dar vienas siurprizas – nėra lagamino!

Nuėjusi į pamesto bagažo skyrių, nespėjau nė išsižioti, nes iškart pamačiau vidury salės pastatytą savo lagaminą. Pasirodo, mano lagaminas turėjo sėkmingesnę kelionę nei aš ir mane aplenkė! Taip jau yra, kad bagažą „Air Lituanica“ užregistruoja iki paskutinio kelionės taško, tačiau bagažo savininkams tenka suktis kaip išmano.

Kitą dieną nusprendžiau paskambinti į „Air Lituanica“ avialinijų klientų aptarnavimo centrą, tikėdamasi, kad papasakojusi apie savo kelionę padėsiu jiems išspręsti šias problemas ir pasirūpinsiu, kad kitiems keleiviams netektų atsidurti tokioje pat situacijoje. Deja, „Air Lituanica“ avialinijų atstovai nebuvo nei supratingi, nei paslaugūs. Išklausę mane jie pareiškė, jog šis nesusipratimas tai agentūros, kurioje buvo pirkti bilietai, o ne jų avialinijų kaltė. Net pabrėžus tai, kad būtent jų (o ne agentūros) lėktuvo vėlavimas sukėlė visus nepatogumus ir tai, kad lagaminas buvo registruotas į abu skrydžius, o keleivis ne, nepavyko gauti jokios kompensacijos ar bent pažado, kad bus padaryta viskas, kad ateityje toks scenarijus nepasikartotų.

„AirLituanica“ komunikacijos vadovės Sandros Meškauskaitės komentaras

Mūsų oro linijų bendrovė turi jungiamųjų skrydžių sutartis su „KLM Royal Dutch“ ir „Air France“ kompanijomis, tad keleiviai gali skristi iš įvairių miestų į Vilnių per Amsterdamą ar Paryžių. Jungiamiesiems skrydžiams gali būti vykdoma bendra visų skrydžio segmentų registracija arba registracija per tranzitinius registracijos centrus oro uostuose.

Keleivės minimu atveju registraciją į antrą skrydžio segmentą reikėjo atlikti tranzitinių keleivių registracijos centre arba prie specialių „transfer self chech-in“ terminalų, kurie yra visoje Amsterdamo oro uosto riboto patekimo keleivių laukimo zonoje. Todėl keleiviams nereikia išeiti į bendrąsias oro uosto erdves, laukimo ar registracijos sales, jie tik išlipę iš lėktuvo gali pasidaryti tęstinę registraciją ir keliauti prie kitų laipinimo vartų.

„KLM Royal Dutch“ – turi teisę nepriimti keleivės į skrydį ir neprivalo siūlyti kito skrydžio, tačiau mūsų Klientų aptarnavimo centro prašymu, buvo padaryta išimtis ir keleivė pasiekė savo kelionės tikslą – jai buvo pasiūlytas kitas skrydis, dėkojame savo partneriams, kad buvo geranoriškai pažiūrėta į situaciją. 

Bagažas, nepaisant registracijos tipo, visada keliauja iki galutinio taško. Keleivės atveju tikriausiai įvyko nesusikalbėjimas registracijos į skrydį metu, atsiprašome jeigu informacija buvo suteikta netiksliai. Minimu atveju antrojo segmento vežėjas – „KLM Royal Dutch“ – turi teisę nepriimti keleivės į skrydį ir neprivalo siūlyti kito skrydžio, tačiau mūsų Klientų aptarnavimo centro prašymu, buvo padaryta išimtis ir keleivė pasiekė savo kelionės tikslą – jai buvo pasiūlytas kitas skrydis, dėkojame savo partneriams, kad buvo geranoriškai pažiūrėta į situaciją.

Suprantame, kad keleivei ši kelionė nebuvo maloni, tačiau norime visiems priminti, kad atidžiai sektumėte informaciją, kurią suteikia jūsų bilietų pardavėjas, oro linijų bendrovė ar registratorės, visada visi aptarnaujantys keleivius darbuotojai yra pasirengę padėti iškilus neaiškumams.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius