Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas

Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas.
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

Agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė BNS sakė, kad filmui ketinama skirti iki 20 tūkst. eurų.

„Rengiamasi kurti trumpą įvaizdinį pristatomąjį filmą apie Vilnių, skirtą partneriams, investuotojams, miesto svečiams“, – sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros vadovė.

Anot jos, Vilnių ketinama pristatyti „kaip progresyvų ateities miestą, kupiną šiuolaikinės kultūros, atvirą novatoriškoms idėjoms“.

Pastaruoju metu daug skirtingų reakcijų sulaukė „Go Vilnius“ reklaminė kampanija, vaizduojanti sostinę kaip „Europos G tašką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius