Iš Italijos grįžusi „Magnit“ narė Emilija: „Sako, esu panaši į pietietę išvaizda ir temperamentu“

Grupės „Magnit“ atlikėja Emilija Katauskaitė vos prieš kelias dienas grįžo iš saulėtosios Italijos – savaitės atostogos buvo vienos šauniausių jos gyvenime: puikus oras, bičiulių draugija, skanus maistas ir gamtos grožis – visa tai garantavo šaunias ir neužmirštamas atostogas. „Galiu pasakyti, kad tai vienos geriausių mano atostogų“, – šypteli ji.
Emilija Katauskaitė Italijoje
Emilija Katauskaitė Italijoje / Asmeninio albumo nuotr.

„Esu kelionių fanatikė, tai mano ir aistra, ir priklausomybė. Šią šalį pasirinkau neatsitiktinai: dažnai išgirstu, kad esu panaši į pietietę ne tik savo išvaizda, bet ir karštu temperamentu, kunkuliuojančia energija bei trykštančiu pozityvumu. Į Italiją vykau pasisemti šviežios energijos, nuotykių, pasilepinti gražiais vaizdais, skaniu maistu ir, žinoma, saule“, – Žmonės.lt sakė E.Katauskaitė.

Italijoje mergina lankėsi antrąkart – pirmasis buvo prieš dešimt metų, kuomet ji su pussesere vyko į jaunimo stovyklą. Tuomet visi pamatė didžiąją dalį pietinės Italijos pusės, todėl šįkart pasirinko šiaurinę.

„Prie Gardos ežero praleidome 8 dienas. Kai gavau kvietimą atvykti atostogoms prie jo, tikrai neįsivaizdavau koks grožis manęs laukia. Tai tikras rojus poilsiui, žygiams pėsčiomis, romantiškiems vakarams ir linksmybėms. Ežeras apsuptas didingų kalnų ir nepaprasto grožio gamtos“, – susižavėjimo neslėpė Emilija.

Sužavėjo atsipalaidavę žmonės

Atlikėja pasakojo, kad vietoje nesėdėjo – stengėsi kuo daugiau pamatyti ir aplankyti. Merginą itin sužavėjo vyresnio amžiaus žmonės, kuriems jaunatviškumo ir puikios išvaizdos pavydėti galėtų ir jaunimas.

„Nesu iš tų poilsiautojų, kurie tik guli prie vandens ir gaudo saulę – mėgstu aktyvias atostogas. Apkeliavome miestelius, įsikūrusius aplink Gardos ežerą, paplaukiojome po jį su draugų kompanija, vakarus leisdavome kavinėse, restoranuose, kur vakarais sueina ir vietiniai – nuo jaunimo iki pačių seniausių. Mane be galo sužavėjo tai, kad vyresnio amžiaus žmonės neužsidaro namie, o išsipuošę, pasikvėpinę, geria visų taip mėgstamą „Spritzą“ ir leidžia vakarus miesto centre. Žmonės ten atsipalaidavę, energingi.  Vienas labiausiai įsiminusių vaizdų – tai apie 70-ties metų močiutė, lekianti su motoroleriu ir cigarete rankoje. Italijoje tai įprasta, ko tikrai nepamatysi pas mus“, – šypteli E.Katauskaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Emilija Katauskaitė Italijoje

Pirkinių Milanas ir romantiškoji Verona

Merginos nebūtų merginos, jeigu praleistų progą apsipirkti – šįkart visos bičiulės vyko į Milaną, kur „gerai paplonino savo pinigines“ šėldamos parduotuvėse. „Žinoma, susipažinome ir su naktiniu Milanu, kuris paliko didelį įspūdį“, – patikina.

„Taip pat aplankėme romantiškąją Veroną, kur tikrai pajutome itališką dvasią – tai vienas gražiausių mano lankytų miestų, juk jame įsimylėjo garsieji Romeo ir Džuljeta. Aplankiau Džiuljetos balkoną – iš ten mintimis nusiunčiau meilės žinutę Romeo (šypsosi). Toje vietoje yra kažkas stebuklingo, ta energija, kuri užplūsta, nepaaiškinama. Namo siena nusaigstyta laiškais Džiuljetai – jie atkeliavo iš viso pasaulio. Manau, tai puiki vieta įsimylėjėliams, ieškantiems meilės ir ją suradusiems“, – neabejojo pašnekovė.

Asmeninio albumo nuotr./Emilija Katauskaitė Italijoje

Na, o kokia kelionė į Italiją be vietinės virtuvės išragavimo? „Kadangi valgome ir nestorėjame, tai išragavome kiek įmanoma ledų skonių, kurie Italijoje – tikrai nepaprasti. Niekada nevalgau tiek ledų, o ten smaguriaudavau tris kartus per dieną“, – juokėsi Emilija.