Liucinos ir Tado Rimgailų atostogos Italijoje – pilnos bučinių, desertų ir saulės vonių

Dar gegužę Romoje pirmą kartą apsilankiusi Liucina Rimgailė šio miesto vis negalėjo pamiršti. Taip juo susižavėjo, kad praėjus pusmečiui nusprendė – vyks ten dar kartą. Ir vyks su antra puse – spalio pradžioje drauge su vyru Tadu jiedu susikrovė lagaminus ir savaitei išvyko itališkų atostogų.
Liucina ir Tadas Rimgailos Italijoje
Liucina ir Tadas Rimgailos Italijoje / Asmeninio albumo nuotr.

Porą dienų Romoje, dar kelios Amalfio pakrantėje, Majoryje, Neapolyje – pora spėjo nemažai pamatyti. Nors, kaip patys sako, gal būtų ir dar daugiau pakeliavę, tačiau labiau už viską norėjosi atsipūsti tiesiog ilsintis, skirti keletą dienų, kurias galėtų praleisti „horizontalioje pozicijoje“ tiesiog besimėgaujant saulėtu itališku klimatu.

TAIP PAT SKAITYKITE: Skani Liucinos Rimgailės kelionė Romoje: išragauta italų virtuvė ir fotosesija miesto gatvėse

„Keliavome dviese ir tai buvo tobulos, ilgai lauktos mūsų atostogos“, – 15min tikino Liucina.

Asmeninio albumo nuotr./Liucina ir Tadas Rimgailos

Į Italiją jiedu patraukė dėl daugelio priežasčių. Nepaisant gerų praėjusios viešnagės prisiminimų, Liucina sako norėjusi Tadui parodyti Koliziejų. „Jo mėgstamiausias filmas – „Gladiatorius“, žinojau, kaip jis nori savo akimis išvysti didžiausią ir seniausią pasaulyje amfiteatrą, juolab kad ir man jis paliko didžiulį įspūdį. Todėl nuvykę į Romą net apsistojome prie pat Koliziejaus, galėjome jį matyti per viešbučio langą“, – sakė Liucina.

Asmeninio albumo nuotr./Kelionės Italijoje akimirka

Romoje pora praleido dvi dienas, todėl stengėsi kuo efektyviau išnaudoti laiką ir kuo daugiau pamatyti. „Supratau, kad mes vaikštome be proto greitai. Tiek, kiek čia viešėjusi su drauge pamačiau per penkias dienas, tiek čia spėjome per dvi! To laiko, žinoma, nedaug, bet aplankėme visus lankomiausius objektus, skaniai valgėme ir gerai leidome laiką“, – pasakojo pašnekovė.

Asmeninio albumo nuotr./Liucina Rimgailė

O vėliau jiedu sėdo į traukinį ir patraukė į pietinę šalies pusę. „Mums labai reikėjo išsigulėti, išsiilsėti, pasišildyti saulėje, išsimaudyti. Su oru labai pasisekė, buvo šilta, buvome labai laimingi. Tai buvo meilės ir bučinių atostogos – ne kitaip. Abu gavome daugiau, negu galėjome tikėtis!“ – kalbėjo Liucina.

Pora džiaugėsi turėjusi galimybę pamatyti ir sostinę, ir kitokią, dar neatrastą Italiją – pietinė jos dalis gerokai skiriasi nuo šiaurinės, taip pat ir nuo Romos.

„Apie Romą net neverta kalbėti – ji pati savaime yra nuostabi, tai tiesiog miestas-paminklas. Tačiau mus sužavėjo ir Amalfio pakrantė, pats Amalfio miestas – kaip ji pastatytas! Kalnuotoje vietoje visas miestas – į aukštį, stebėjomės, kaip vietiniai taip sugeba prisitaikyti prie gamtos, kiek visko auginti jiems ten pavyksta“, – sakė ji.

Lietuvius sužavėjo ir jūros skaidrumas, ir kalnai, ir citrinmedžių gausa. Liucina sako čia išragavusi ne vieną patiekalą su citrinomis, ypač citrininius desertus, kurių čia – itin gausi įvairovė. „Man ten viskas labai skanu. Kanoliai, tiramisu – viskas tiesiog tobula. Pyragaičių išragavau pačių įvairiausių, o mintyse jau sugalvojau ir naujų desertų receptų, kuriuos bandysiu pasiūlyti ir savo desertinės klientams“, – šypsodamasi sakė Liucina.

Asmeninio albumo nuotr./Kelionės Italijoje akimirka

Pasak jos, maisto kultūra Italijoje tiesiog negalima nesižavėti, kaip ir neįmanoma atsispirti gardiems vietos patiekalams. „Man apskritai Italijoje patinka aukštas kulinarinės kultūros lygis, aukštas kultūros lygis, žmonės.

Gal todėl pamilau šią šalį. O dabar kartu su Tadu pamatėme ir tą Italiją, kuri vaizduojama atvirukuose: su mažais miesteliais, jaukiomis gatvelėmis, draugiškais vietiniais, su saulėtomis pakrantėmis – tai mus pakerėjo. Ir jei būtume praleidę čia daugiau laiko, būtume aplankę ir Kaprio salą. Dabar nespėjome, bet pažadėjome sau būtinai čia sugrįžti“, – kalbėjo pašnekovė.

Asmeninio albumo nuotr./Liucina Rimgailė

Anksčiau 15min Liucina ne kartą yra pasakojusi apie didžiulę Tado baimę skristi lėktuvais. Tačiau, atrodo, kad kuo toliau, tuo geriau jam su šia baime pavyksta kovoti – pora drauge leidžiasi jau nebe į pirmą kelionę lėktuvu.

Asmeninio albumo nuotr./Liucina ir Tadas Rimgailos

„Baisiausias yra pats pakilimo momentas, tačiau Tadas labai stengiasi prisitaikyti, nugalėti baimę. Jis labai nori keliauti, nori, kad ir aš savęs nestabdyčiau, neprarasčiau keliavimo džiaugsmo.

Kiekvienas skrydis jam kainuoja labai daug nervų, tačiau jis prisitaiko. Kai nori keliauti, kelionės įspūdžiai tampa stipresni nei bet kokios baimės“, – pasakojo ji.

TAIP PAT SKAITYKITE: Skrydžių baimę įveikęs Tadas Rimgaila ryžosi pirmai kelionei į užsienį su žmona Liucina