„Ryto“ krepšininkas A.Butkevičius su žmona medų kopinėjo Balyje: nuotraukose – meilė ir egzotika

Pagaliau oficialiai vyru ir žmona tapę Vilniaus „Ryto“ krepšininkas Arnas Butkevičius (25) ir „Carolina make up studio“ vizažo meistrė Laurita Butkevičienė (24), po vestuvių šventės susikrovė lagaminus ir iškart patraukė į medaus mėnesio kelionę. Egzotiką, naujus potyrius, skaniausius vaisius ir geriausią vienas kito draugiją jiedu atrado Balio saloje.
Arno ir Lauritos Butkevičių medaus mėnuo
Arno ir Lauritos Butkevičių medaus mėnuo / Asmeninio albumo nuotr.

Laurita ir Arnas amžiną meilę po kiek daugiau nei 6 metų draugystės prisiekė birželio 23-ąją. Gražiausiai gyvenimo šventei jie pasirinko žaviąją Švėkšnos miestelio bažnyčią.

„Jaučiames puikiai, nors dar keista vienas kitą vadinti vyru ir žmona. Aišku, kasdieniniame gyvenime niekas nepasikeitė, tiesiog džiaugiamės vienas kitu“, – 15min šypsodamasi apie prasidėjusį vedybinį gyvenimą pasakojo Laurita Butkevičienė.

Iškart po vestuvių pora patraukė ir romantiškai kopinėti medaus. Kelionės tikslu jiedu pasirinko egzotiškąją Balio salą, apie kurią iš bičiulių girdėjo daugybę liaupsių, tad neatsispyrė visų salos teikiamų malonumų patirti ir patys.

Arnui Butkevičiui labai pasisekė – jo žmona itin mėgsta iš anksto padaryti namų darbus ir planuoti keliones, tad jam belieka tik mėgautis. Visgi šįkart į vestuvių planavimo rūpesčius įsisukusi Laurita laiko tam visai nerado, todėl pora savo dviejų savaičių atostogas patikėjo „Balinėtojų“ komandai.

Asmeninio albumo nuotr./ Arnas Butkevičius ir Laurita Butkevičienė

„Mes norėjome pamatyti kuo daugiau, todėl apsistojome keliose viešbučiuose, skirtingose salos vietose. Pirmoji vieta – Singapūras, antroji – Balio salos šiaurinė dalis Lovina, antroji – centras Ubudas, trečioji – Gili Travangano sala, ketvirtoji – Changgu“, – vardino ji.

Nors Laurita ir Arnas – labiau aktyvių kelionių mėgėjai, tačiau manė, kad medaus mėnesio metu norės ir tiesiog nieko nedaryti. Visgi po kelių valandų gulinėjimo šalia baseinų, pasyvaus poilsio, jie imdavo ieškoti, ką nuveikti.

„Balinėtojai“ pagal mūsų pageidavimus sudarė kelionės planą, tad vienos dienos buvo aktyvesnės, kitos – su mažiau veiklos. Singapūre praleidome tris dienas, vieną jų paskyrėme „Universal studio“ pramogoms, o vėliau apžiūrinėjome lankytinus objektus.

Balyje aplankėme beždžionių mišką, krioklius, negyvenamą salą, plaukėme plaustu sraunia upe, lankėmės šventyklose, buvome Luwak kavos degustacijoje, ryžių terasose ir tiesiog vaikštinėjome po miestelius. Gili sala buvo skirta atsipalaidavimui, ten praleidome penkias dienas, mėgavomės povandeniniu pasauliu, nardymu“, – nuotykius vardino Laurita.

Asmeninio albumo nuotr./ Laurita Butkevičienė

Jokia paslaptis, kad vaisių skonis Azijoje yra kažkas dieviško – Lietuvoje to paragauti nerastum kur. Todėl pora mėgavosi ir naujais skonio potyriais: „Stengėmės ragauti kuo daugiau vaisių, kurių nėra pas mus. Skaniausi iš jų buvo drakono vaisius ir pasiflorai. Jų skonis tikrai įsimintinas.“

„O ir pačią Azijos virtuvę mes labai mėgstame. Tačiau Indonezijos vietinių patiekalai įspūdžio nepaliko. Galbūt reiktų daugiau laiko prie jos priprasti. Radome vietų, kuriuose galima skaniai pavalgyti, tačiau buvo ir nenusisekusių bandymų“, – pasakojo L.Butkevičienė.

Asmeninio albumo nuotr./ Arnas Butkevičius ir Laurita Butkevičienė

Pora nepraleido progos ir išbandyti tailandietiškų masažų – juk jie čia tokie pigūs, o kokybė dažniausiai viršija lūkesčius.

„Balyje labiausiai patiko gyvūnija, gamtos grožis, jos įvairovė. Taip pat labai įdomi kultūra bei tradicijos, su kuriomis supažindino vietinis gidas. O ir koks žmonių draugiškumas!“ – šypsojosi ji.

Porą liūdino tik tai, kad dienos čia buvo itin trumpos – temti Balyje pradeda 18.30 val. Bet kuriuo atveju, šis kraštas nebus pamirštas, kai jie vėliau planuos kitas savo atostogas.

„Arnas su krepšinio komandomis Azijoje buvo lankęsis ne kartą, o man tai buvo pirmoji tokia tolima kelionė. Tad įspūdžių parsivežėme daug ir jie išliks atmintyje. Į Aziją grįžti tikrai norėtume, egzotika mus traukia, norėtume aplankyti ir kitas šalis“, – 15min kalbėjo Laurita Butkevičienė.

Žiūrėkite galeriją:

TAIP PAT SKAITYKITE: Švėkšnoje susituokė „Ryto“ krepšininkas Arnas Butkevičius ir Laurita Vilkaitė: porą sužavėjo bažnyčia