Vilniuje susituokė „X Faktoriaus“ pora Anžela Adamovič ir Žygimantas Gečas

Garsioji „X Faktoriaus“ pora Anžela Adamovič (30) ir Žygimantas Gečas (25) turbūt amžinai bus dėkingi muzikiniam šou ne tik dėl atsivėrusių durų į didžiąją muzikos sceną, bet ir dėl sutiktos meilės. Prieš trejus metus susipažinę, lygiai prieš metus susižadėję, tą pačią dieną, rugpjūčio 9-ąją, jiedu Vilniuje prisiekė vienas kitam ir amžiną meilę, praneša 15min.
Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės
Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Trečiadienio popietę dainininkai Anžela Adamovič ir Žygimantas Gečas savo meilės priesaiką ištarė Vilniaus Antakalnyje esančioje Išganytojo bažnyčioje.

Trejus metus kartu skaičiuojanti pora prieš vestuves aplankė daug sostinės bažnyčių, kol vieną dieną užsuko į šią ir tiesiog abu pajuto, kad tai yra būtent ta vieta, kurioje nori susituokti. „Tuokiamės Vilniuje, nes tai patogiau visiems svečiams. Norėjome rasti vietą, kur gera dvasiškai abiem. Ieškojome geros auros, o šioje bažnyčioje yra labai gera aura“, – kalbėjo Žygimantas. Jaunavedžius sutuokė kunigas Algirdas Toliatas.

Rugpjūčio 9-ąją dieną vestuvėms jiedu pasirinko ne be reikalo – lygiai prieš metus Žygimantas pasipiršo Anželai. Tad ilgai nelaukę jiedu nusprendė tą pačią dieną susituokti.

Žiūrėkite video:

VIDEO: Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės Vilniaus Išganytojo bažnyčioje

„Sakome, kad mums treji metai. Tiek laiko esame kartu. O vestuvių data yra mūsų sužadėtuvių metinės. Ir šią progą paminėsime likus dešimčiai minučių iki vidurnakčio, mat tada aš ir pasipiršau“, – neslėpdamas jaudulio prieš ceremoniją kalbėjo jaunikis Žygimantas Gečas.

Jaunieji vestuvių dieną laikėsi tradicijos vienas kitą pamatyti tik bažnyčioje. „Lauksiu jos prie altoriaus, tikiuosi, kad nepravirksiu. Kai atėjau prie bažnyčios, pajutau baimę. O prie altoriaus, manau, tas jaudulys pakils dar labiau“, – teigė jis.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės

Artėjant ceremonijos laikui atvyko ir nuotaka. Anžela laukdama, kol galės žengti į bažnyčią, sakė, kad labai jaudinasi ir nesuvokia, kas vyksta. „Naktį miegojau vos kelias valandas, naktį praleidome viešbutyje. Turėjome daug darbo iki ceremonijos, daug minčių, o ir šuniukas nenorėjo miegoti. Nejaučiu streso, tik jaudulį, euforiją, net nežinau, kaip dar apibūdinti šį jausmą“, – sakė jaunoji.

Suknelę ir jaunojo kostiumą pora tiesiog nusipirko. „Man išsirinkti suknelę padėjo mama, ja esu labai patenkinta. Kostiumą pirkome Minske, kai svečiavomės pas mano gimines“, – kalbėjo Anžela.

Jaunoji galvą papuošė iš gėlių ir žolynų pintu vainiku. „Sumanymas buvo mano, Žygimantas gal kada ir girdėjo, kad aš to norėčiau, bet nežinau, ar tikėjosi, kad taip pasirodysiu. Ar labai nustebai?“ – šypsodamasi klausė savo vyro Anžela. Jis atsakė, kad susigraudino pamatęs savo nuotaką: „Labai gražiai atrodei.“

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės

Jaunieji apsikeitė auksiniais matiniais žiedais, jų viduje išgraviruota vestuvių data. Žygimantas juokėsi, kad taip niekada nepamirš, kada vestuvių metinės.

Po ceremonijos bažnyčioje Žygimantas teigė, kad viskas buvo lengviau, nei tikėjosi. „Buvo labai daug jaudulio, susigraudinome. O dabar tiesiog labai gera. Viskas taip greitai praėjo“, – sakė jis.

Per vestuves nuotaka pasirinko dvigubą pavardę – nuo šiol ji Anžela Adamovič-Gečienė. Ar jau galvoja apie šeimos pagausėjimą? „Visko gali būti“, – šypsojosi jaunoji.

Pora labai džiaugėsi, kad jų draugai „Original Copy“ įgyvendino tai, ko norėjo – bažnyčioje atliko „Mortos dainą“ iš roko operos „Tadas Blinda“.

„Svarstėme, kokios dainos norėtume per ceremoniją. Ir tada atradome „Mortos dainą“. Jos klausėme, įsivaizdavome visą vaizdą ir graudinomės. Pajautėme, kad norime šios dainos. O „Original Copy“ mums buvo pažadėję per vestuves padainuoti. Ir štai – jie įgyvendino mūsų norą“, – džiaugėsi Žygimantas ir Anžela.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės

Vietoj gėlių – maistas beglobiams šunims

Jaunuosius sveikino būrys svečių, dauguma kurių atsižvelgė į prašymą vietoj gėlių dovanoti maisto ir žaislų beglobiams šunims. Tarp sveikintojų buvo galima sutikti ir grupės „Pop Ladies“ nares Nataliją Bunkę bei Katažiną Zvonkuvienę.

TAIP PAT SKAITYKITE: Anželą Adamovič vestuvėse sveikino „Pop Ladies“ kolegės – Katažina ir Natalija Bunkė

Po ceremonijos visa puotos svita keliaus į Trakų rajoną. Ten susirinks giminės, artimieji, draugai. „Stengsimės stipriai švęsti, kad atsimintumėme“, – juokdamasis kalbėjo jaunikis.

Anžela ir Žygimantas medaus mėnesį suplanavo labai neįprastą. „Jau seniai sugalvojome, kad viskas vyks ekspromtu. Pabaigę darbus susėsime ir žiūrėsime skrydžius. Tada stengsimės neriboti medaus mėnesio laiko ir atostogauti tiek, kiek norės širdis. O grįšim, kai baigsis pinigai“, – šmaikštavo jaunikis.

Susipažino „X Faktoriuje“

Anželos ir Žygimanto pažintis prasidėjo 2013-aisiais. Tuomet jiedu abu užpildę anketas į muzikinį šou „X Faktorius“, sėkmingai praėjo atrankas ir turėjo galimybę dainuoti tiesioginiame eteryje.

Čia jiems taip pat puikiai sekėsi – Anžela ir Žygimantas pateko į finalininkų trejetuką. 2014-ųjų pradžioje vykusioje lemiamoje muzikinėje kovoje, triumfavo Ž.Gečas, o A.Adamovič liko antroje vietoje.

TAIP PAT SKAITYKITE: „X Faktoriaus“ didžiajame finale triumfavo Rūtos Ščiogolevaitės mokinys Žygimantas Gečas

Pasibaigus televiziniam projektui, atlikėjai apie artimesnę draugystę neatviravo visus metus, nors kalbos pradėjo sklisti jau po pusmečio. Tačiau galiausiai 2014-aisiais feisbuke jiedu viešai prisipažino esantys įsipareigoję.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės

Visai netrukus pasipylė jųdviejų romantiškos fotosesijos ir netgi pranešimas, kad jiedu buriasi į duetą. Kurį laiką slapstyta meile Anžela ir Žygimantas ėmė garsiai džiaugtis ir pasakoti, kokie jiedu yra įsimylėję.

„Mes su Žygiu beveik visą parą esame kartu. Mes neįsivaizduojame dienos vienas be kito. Mes vienas kitą labai mylime ir šių jausmų neslepiame, nesigėdijame, todėl, kaip ir realybėje, taip ir nuotraukose, mes beveik visada susikibę už rankučių ir apsikabinę“, – apie mylimąjį yra kalbėjusi Anžela.

Pasak Ž.Gečo, jiedu net nėra rimtai susipykę: „Mes tikrai jau ilgą laiką visiškai nesitraukiam vienas nuo kito ir toliau esam laimingi. Pykčių pasitaiko, bet tai tik vien nereikšmingi barniai.“

Netikėtos, bet lauktos sužadėtuvės

Be priekaištų klostantis jųdviejų bendram gyvenimui, netrukus atėjo laikas ir dar vienam svarbiam žingsniui. 2016-ųjų rugpjūčio 9-ąją, Klaipėdoje, Smiltynės paplūdimyje, kai vakare pora drauge leido laiką prie jūros stebėdami žvaigždes, Žygimantas pasipiršo mylimajai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Susižadėjo Anžela Adamovič ir Žygimantas Gečas: piršlybos įvyko žvaigždėtame pajūryje

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Anželos Adamovič ir Žygimanto Gečo vestuvės

„Man buvo šokas, buvau labai nustebusi. Kai išgirdau TĄ klausimą, dar turėjau kelias sekundes turėjau pagalvoti, ar visa tai – tikra. Kol susivokusi, kas čia vyksta ištariau „taip“, rodės, praėjo amžinybė. Bet tai buvo taip nuostabu! Esu labai laiminga“, – 15min po sužadėtuvių pasakojo Anžela.

„Tuomet žiūrėjome į žvaigždes ir ieškojome Mažųjų Grįžulo Ratų. Paleidau ją, rodau pirštu į dangų ir sakau ten, žiūrėk. Kai ji nusisuko, priklaupiau, ji atsisuko ir – bam! Žandikaulis atsivėrė, ašaros pradėjo kauptis... Mano neypatingai paruošta kalba nuskambėjo, o kai išgirdau „taip“ – apėmė labai geras jausmas. Nebuvo taip baisu, kaip tikėjausi“, – 15min sakė Žygimantas.