Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas slypi po „Maisto architektų“ prekės ženklu?

„Mes – jauni, inovatyvūs, pilni energijos, drąsūs ir ambicingi“ – taip save pristato „Maisto architektai“. Tai kūrybingų ir profesionalių virtuvės šefų komanda, kuri į kiekvieną šventę žiūri su ypatingu dėmesiu bei kruopštumu.
„Mūsų maisto architektūra“
„Mūsų maisto architektūra“ / Partnerio nuotr.
Temos: 2 Šventė Restoranas

Apie kulinarinę kūrybą ir skonių architektūrą kalbame su „Maisto architektų” įkūrėja ir komandos siela Sandra Urboniene.

– Kaip gimė „Maisto architektų“ idėja?

– Mums maisto gaminimo ir pateikimo procesas – tai architektūra, kur kiekvienas į ranką paimtas šaukštas yra labai svarbi galutinio proceso sudedamoji dalis. Maistas, kaip ir statinys, pradžioje projektuojamas, tik ne kompiuteryje, o virtuvėje, ir tik tuomet, po daugybės taisymų ir bandymų, virsta galutiniu produktu, kurį mato klientai. Ieškodami išskirtinumo, šiuolaikiškumo, skoningo pateikimo susibūrėme į komandą, kuri pasirūpina skaniu, išskirtinai pateiktu bei kokybišku maistu šventėms.

Partnerio nuotr./„Mūsų maisto architektūra“
Partnerio nuotr./„Mūsų maisto architektūra“

– Iš kur jūsų komandos kūrybiškumas, drąsa ir meilė maistui ?

– Karščiausią meilę maistui spinduliuoja mūsų virtuvės šefas Rytis Juknevičius. Sukaupęs didelę patirtį įvairiuose restoranuose, baigęs kulinarijos mokslus Škotijoje, jis rūpinasi, kad į kiekvieną „Maisto architektų” patiekalą būtų žiūrima su ypatingu dėmesiu. Rytis nuolat kartoja, kad „nėra neskanaus maisto – yra tik per mažai laiko”. Todėl mes dirbame visiškai jo neskaičiuodami. Norime nustebinti klientą ir kiekvienam parodyti išskirtinį dėmesį.

Partnerio nuotr./„Didžiausia mūsų stiprybė - darni ir kūrybinga komanda, kuri ir sukuria gardžiausius patiekalus“.
Partnerio nuotr./„Didžiausia mūsų stiprybė - darni ir kūrybinga komanda, kuri ir sukuria gardžiausius patiekalus“.

– Maisto gamyba – savotiška meno rūšis. Tad ar menui kurti reikalinga speciali aplinka?

– Esame maisto paslaugų teikėjai, dirbantys visoje Lietuvoje. Rūpinamės ne tik skaniu, išskirtinai patiektu bei kokybišku maistu, bet ir viskuo, ko gali prireikti, kad šventės dalyviai tinkamai juo pasimėgautų. Užsakovo rūpesčiai dėl maisto baigiasi tą akimirką, kai jie nusprendžia į savo šventę pasikviesti mus. Mes patys susisiekiame su vieta, kurioje vyks šventė, išsiaiškiname, kuo galėsime naudotis ir ko trūks. Būna atvejų, kad reikia atsivežti beveik visą virtuvės įrangą nuo konvekcinės krosnies iki šaldytuvo. Ir mes tai padarome. Todėl užsakovai gali rinktis bet kokią šventės vietą – nuo dvaro iki ežero pakrantės. Galimybės – beribės.

– Kaip prisitaikote prie skirtingų klientų poreikių ?

– Iki šventės daug dirbame ir bendraujame su klientu, stengiamės išsiaiškinti jo poreikius. Visada patariame, koks meniu būtų tinkamiausias būtent tai šventei pagal tematiką, vietą, metų laiką. O klientams svarbu ne tik klausyti, bet ir išgirsti, ką siūlome. Patirtis rodo, kad kartais reikia ieškoti ir kompromisų, kad visi šventės dalyviai, o ne tik užsakovas, liktų patenkinti.

Partnerio nuotr./„Mūsų maisto architektūra“
Partnerio nuotr./„Mūsų maisto architektūra“

– Ką patys vadinate savo stipriausia puse?

– Didžiausia mūsų stiprybė – darni ir kūrybinga komanda, kuri ir sukuria gardžiausius patiekalus. Esame lankstūs ir nesirišame prie vieno šablono. Todėl klientas gali būti tikras, kad gaus originalią, iki smulkiausios pipiro kruopelės apgalvotą paslaugą. Kartais juokaujame, kad gyvename nuolatiniame kūrybos procese, todėl jei klientas nori savo šventę švęsti „su skoniu” visomis šio žodžio prasmėmis, mes pasiruošę tai įgyvendinti.

Partnerio nuotr./„Jei klientas nori savo šventę švęsti „su skoniu” visomis šio žodžio prasmėmis, mes pasiruošę tai įgyvendinti.“
Partnerio nuotr./„Jei klientas nori savo šventę švęsti „su skoniu” visomis šio žodžio prasmėmis, mes pasiruošę tai įgyvendinti.“

– Kas svarbiau – ar maisto skonis, ar vaizdas lėkštėje?

– Maisto patiekimo estetika mums labai svarbi. Virtuvės šefas savo komandai visada akcentuoja, kad svečiai pirmiausia valgo akimis. Todėl stengiamės, kad visi mūsų patiekalai atrodytų šiuolaikiškai ir nepriekaištingai. Kiekvieną kartą maistą dekoruojame taip, kad jis derėtų su bendru šventės stiliumi, tarsi papildytų jį. Taip sukuriame ypatingą pokylio atmosferą ir nuotaiką.

Partnerio nuotr./„Gyvenu virtuvėje. Nesigailiu nė sekundės, praleistos čia – šis darbas mano didžiausia aistra ir malonumas."
Partnerio nuotr./„Gyvenu virtuvėje. Nesigailiu nė sekundės, praleistos čia – šis darbas mano didžiausia aistra ir malonumas."

– Kokios naujovės laukia Jūsų klientų 2020-ųjų sezone?

– 2020-aisais stengsimės dar labiau paįvairinti meniu, įsivesime dar daugiau naujų užkandžių, žuvies, jūrų gėrybių patiekalų, o kaip pagrindinį akcentą siūlysime vakarienę, susidedančią iš dviejų arba trijų patiekalų: šalto užkandžio, šilto užkandžio ir pagrindinio patiekalo. Naujos idėjos, kaip ir laimė, mėgsta tylą, tad kol kas visų paslapčių neatsikleisime! Sekite mūsų naujienas Instagram ir Facebook.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius