Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuotaikinga reklama: ant sparnų – iš nykaus maisto šalies

Reklama gali būti tokia nuotaikinga, kad ją aptarinėja ir dalinasi milijonai. Vienas iš tokių naujausių hitų – ką tik pasirodžiusi Vokietijoje veikiančio parduotuvių tinklo „Edeka“ reklama, pavadinta „Eatkarus“.

Reklamos agentūros „Jung von Matt“ kūrinys – pustrečios minutės trukmės filmukas, pasakojantis gana banalią, bet jaudinančią istoriją. Pagrindinis šios istorijos herojus – berniukas-storuliukas, gyvenantis storulių šalyje. Komiški, lyg balionai išsipūtę čia ne tik žmonės, bet ir gyvūnai – pavyzdžiui, pirmuose reklamos kadruose pasirodantis įspūdingų apimčių šuo.

Reklamos kadras
Reklamos kadras

Mažasis berniukas turi vaikišką svajonę, jam gimusią žvelgianį į guvų paukštį už lango, – skristi... Bėda tik ta, kad kūno apvalumas neleidžia jam šios svajonės įgyvendinti. Jis bando vėl ir vėl, tuo metu, kai šeima prie stalo, visi aplinkiniai ir minėtasis šunelis valgo nykiausią pasaulyje maistą – žalzganai pilką atgrasią pliurzę.

Reklamos kadras
Reklamos kadras

Tik išvydęs, jog paukščiukas, kuris taip gražiai sklendžia danguje, lesa šviežias uogas tiesiai nuo medžio šakos, berniukas taip pat ima mėgautis šviežiu, spalvingu maistu ir galiausiai sugeba įgyvendinti savo svajonę – pakilti virš žemės.

Moralas paprastas, jis ir pasirodo reklamos pabaigoje – „valgyk tai, ką valgo tas, į kurį lygiuojiesi“.

VIDEO: EATKARUS – EDEKA Werbung #issso

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius