Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Penki skanūs ir greiti užkandžiai, kai nėra laiko

Valgymas darbe
123RF.com nuotr. / Valgymas darbe
Šaltinis: Remiamas turinys
Turinio kontrolė – redakcijos rankose, projekto partneris tik inicijuoja ar palaiko temos viešinimą
0
A A

Rytinis posėdis, iš vakar likusių keliolikos neatsakytų elektroninių laiškų, dar keli atėję naujai, į kuriuos reikia skubiai atsakyti, pagalba kolegai, susitikimas su klientu... – gyvenimo skuba tokia, kad nėra laiko savimi pasirūpinti. Gyvenant ir dirbant tokiu ritmu vienas iš geros savijautos principų yra subalansuota mityba. O mitybos specialistai rekomenduoja užkandžiauti kas porą valandų.

Daugiau 15min Maistas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Ką rinktis, kai užkandžių tokia daugybė? Juk darbe negaiši laiko darydamas patieką, be to, jis turėtų būti ir paprastai bei švariai vartojamas, kad kolegos nejaustų erzinančio maisto kvapo, o ant stalo neliktų trupinių. Pristatome penkis greitus užkandžius, kurie ne tik skanūs, tačiau jais galima užkasti ir dirbant.

1. Bananai ir bananų traškučiai

Astos Černės nuotr./Bananų traškučiai
Astos Černės nuotr./Bananų traškučiai

Visi žino, kad bananai yra puikus energijos šaltinis, kai reikia greitai pasisotinti. Jie ne tik gerai virškinami, tačiau savyje turi nemažai naudingų organizmui medžiagų: baltymų, angliavandenių, fosforo, geležies, kalio, kalcio ir vitamino A. Vienas-du bananai suteiks energijos porai valandų. Jei norite įvairesnio skonio ir pabodo valgyti bananus, tuomet rinkitės bananų traškučius – šie būna tiek natūralaus skonio, tiek saldūs (dengti cukrumi ar medumi), tiek sūrūs (dengti druska ar prieskoniais). Maišelis traškučių ant stalo padės greitai numalšinti atsirandantį alkio jausmą.

2. Čija sėklos

Fotolia nuotr./Čija sėklos
Fotolia nuotr./Čija sėklos

Čija sėklos yra vienas sparčiausiai populiarėjančių maisto produktų. Ir nekeista kodėl – tai tikra maistingumo „bomba“, kuri dar turi ir įvairių naudingų medžiagų, tokių kaip kalis, geležis, magnis, fosforas, A, B1, B2, B3, B6, B7 ir E vitaminai. Įdomu, jog čija sėklose yra ir omega-3 rūgšties – medžiagos, kurios žmogaus organizmas negamina, tačiau kuri gyvybiškai mums svarbi. Dažniausiai šiomis sėklomis yra gardinami kiti produktai, tokie kaip sausi pusryčiai ar salotos, tačiau galima jas valgyti ir vienas. Užtenka vos poros šaukštų, kad žmogui būtų suteiktas sotumo jausmas.

3. Kefyras ir kefyro desertas

Bendrovės nuotr./Kefir Dessert
Bendrovės nuotr./Kefir Dessert

Mums taip gerai žinomas kefyras prieš kelis metus vakariečiams tapo tikru atradimu. Fermentuotas pieno gėrimas turi tris kartus daugiau probiotikų nei jogurtas, jame taip pat yra kalcio, vitaminų K2, B1, B12, proteinų – todėl jį taip pamėgo vakariečiai. Tačiau ne visiems patinka specifinė kefyro rūgštelė, todėl „Žemaitijos pienas“ kefyrą pavertė desertu patogioje 150 g pakuotėje. Kefyro ir grietinėlės pagrindu sukurtas trijų skonių – miško uogų, vyšnių ir natūralaus skonio – desertas bendrovės technologų buvo kurtas apie metus, kol išgauta reikiama konsistencija ir skonis. Dabar ir darbo metu galima atsidaryti „Kefir Dessert“ pakuotę ir mėgautis juo. Dėl sluoksniavimo – sluoksnis uogienės-sluoksnis deserto – jį galima valgyti ne tik sumaišant, bet ir kabinant iš apačios – tuomet uogienė ir desertas šaukštelyje pasiskirsto tolygiai ir išgaunamas naujas skonio derinys.

4. Riešutai

Vida Press nuotr./Riešutai
Vida Press nuotr./Riešutai

Dar senovės graikų filosofas Platonas buvo įsitikinęs, kad riešutai yra maistas smegenims ir jis neklydo. Dėl savo maistingumo ir naudingų medžiagų neretai riešutai vadinami „dievų maistu“ – vos 100 gramų riešutų yra net 600 kilokalorijų. Be to, juose yra aminorūgščių, vitamino E, folio rūgšties, vario, magnio, kalio, cinko, jodo ir seleno. Geriausiai yra tai, kad riešutai yra įvairių skonių – vieniems patinka įprastesni lazdynų, kitiems anakardžiai, tretiems – migdolai. Maišelis su riešutais ant darbo stalo leis nesižvalgyti į laikrodį ir alkio jausmas neblaškys nuo darbų.

5. Sūrio dešrelės

„Pik – Nik“ plėšomos sūrio dešrelės
„Pik – Nik“ plėšomos sūrio dešrelės

Sūris turi žmogaus organizmui būtinų vitamino A, kalcio, fosforo bei mineralinių medžiagų, ypač daug baltymų, todėl jį patartina vartoti kasdien. Vis dėl to, valgyti vieną sūrį gali greitai pabosti. To nepasakysi apie sūrio dešreles, kurios išsaugojo geriausias sūrio savybes, tačiau dėl savo konsistencijos ir skoninių savybių visada yra laukiamas užkandis. Tad jei praalkote darbe, sukrimskite vieną ar kelias sūrio dešreles – savijauta pagerės.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie MAISTO rubriką