Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

3 gardūs trinti kokteiliai, dailinantys kūno linijas

Tirštieji kokteiliai - puikus pasirinkimas
Fotolia nuotr. / Tirštieji kokteiliai - puikus pasirinkimas
Šaltinis: 15min
0
A A

Pavasaris vis labiau įsibėgėja, o iš po moterų lovų pasirodo pirmosios svarstyklės... Juokas juokais, tačiau šiuo metu savo skrandžio nebesinori apkrauti riebiais, sunkiai virškinamais patiekalais. Ir akys, ir kūnas reikalauja kažko lengvo, gaivaus ir nekaloringo. Taigi skubame į pagalbą!

Daugiau 15min Maistas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!
  • Trintus kokteilius galite ne gerti, bet valgyti nors ir mažiausiu desertiniu šaukšteliu, kadangi taip pajusite kur kas didesnį malonumą. Ypač, jeigu kokteilis yra gana tirštas.
  • Trinti kokteiliai tinka ne tik pusryčiams, bet ir vakarienei ar priešpiečiams. Tai greitas, gardus ir ilgam pasotinantis patiekalas.
  • Kokteiliai gali padėti numesti keletą kilogramų, išvalyti organizmą nuo šlakų ir toksinų, dovanoti geresnę savijautą, sustiprinti imunitetą, aprūpinti organizmą reikiamais mineralais ir vitaminais.
  • Trintiems kokteiliams naudokite: linų sėmenis, daigintas sėklas, saulėgrąžas, riešutus, ispaninių šalavijų sėklas, špinatus, salierus, įvairias kitas lapines žaliąsias daržoves, džiovintus vaisius, šaldytas uogas ir t. t. Atsižvelkite į sezoniškumą ir mėgaukitės tuo, ką mums dovanoja gamta. Tinka ir pienas, jogurtas, kefyras. Skanaus!

► Ananasinis trintas kokteilis

Dubenėlis pjaustyto ananaso – sveikas užkandis tarp valgymų. Mokslininkai ištyrė, kad šiuose vaisiuose gausu ne tik virškinimą gerinančio ir baltymus skaidančio fermento bromelaino, bet ir imuninę sistemą stiprinančių antioksidantų, mineralų, žarnyną valančių skaidulų. Bromelainas taip pat mažina uždegimus, malšina skausmą, skystina gleives, todėl peršalus lengvina atsikosėjimą. 100 g yra apie 50 mg organizmo atsparumą stiprinančio vitamino C, širdžiai, smegenims ir nervams būtinų kalio, magnio. Taip pat rasite mangano, kuris padeda išlaikyti sveiką odą, yra reikalingas kaulams ir kremzlėms bei gliukozės toleravimui.

Ko reikės:

½ pjaustyto šviežio ananaso, 1 rūgštaus obuolio, 1 stiklinės vandens, 1 banano, 1 valg. š. citrinos sulčių.

Kaip gaminti: sudėkite visus smulkintus ingredientus į indą, supilkite vandenį ir citrinų sultis bei sutrinkite iki vientisos masės. Pagardinkite trintais graikiniais riešutais.

► Kokteilis su brokoliniais kopūstais ir špinatais

Brokoliniuose kopūstuose gausu vitamino C, kuris skaistina odą. Taip pat šios daržovės vadinamos organizmo šluota, nes pašalina iš organizmo šlakus, negyvas ląsteles, sunkiuosius metalus ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje.  Brokoliniai kopūstai taip pat kovoja su onkologiniais susirgimais. Jeigu nemėgstate šių daržovių, būtinai įtraukite į valgiaraštį kitas kopūstų rūšis, tarkime, žiedinius, lapinius, briuselinius ir t. t.

Ko reikės:  1 didelės morkos, 1 saujos špinatų, 4 brokolinių kopūstų žiedynų, 1 obuolio, 1 stiklinės vandens, 1 apelsino.

Kaip gaminti: susmulkinkite visus ingredientus, supilkite vandenį ir sutrinkite iki vientisos masės. Skanaukite tik paruoštą.

► Trintas kokteilis su mangais ir imbierais

Neabejojame, jog žinote, kad imbieras – labai gera lieknėjimo priemonė. Ji degina tas nelemtas kalorijas ir spartina medžiagų apykaitą. Per dieną su maistu ar gėrimais užtenka suvartoti du arbatinius šaukštelius imbiero miltelių, kad iki vasaros numestume porą ar trejetą kilogramų. Imbierą verta vartoti profilaktiškai, jei dieną jaučiamės sudirgusios, jei kankina nerimas ar nepagrįstos baimės.

Ko reikės: 1 banano, 2 mangų, 1 arbat. š. trintos šviežios imbiero šaknies, 1 stiklinės vandens, 1 obuolio.

Kaip gaminti: supjaustykite visus nuluptus ingredientus ir sudėkite į indą. Supilkite vandenį ir sutrinkite iki vientisos masės.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Uogos Salotos
Parašykite atsiliepimą apie MAISTO rubriką