Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2018 08 19, 18:00

Orkaitėje kepti pomidorai – ir greitam valgymui, ir keliems mėnesiams šaldiklyje

Patiekalų su pomidorais receptų tiek daug, jog, rodos, neįmanoma visų išbandyti. Tačiau vasaros dienoms vis senkant, gyvenimo ritmui imant spartėti, nugali genialiai paprasti receptai. Būtent šis, pasiūlytas kulinaro ir knygų autoriaus Davido Lebovitzo, kaip tik toks ir yra. Ilgai orkaitėje keptus pomidorus galima valgyti iškart, o galima dėti į šaldiklį bent keliems mėnesiams.
Orkaitėje kepti pomidorai
Orkaitėje kepti pomidorai / Vida Press nuotr.

Patarimai prieš pradedant:

  • Naudokite tokį kepimo indą, kuriame pomidorai nebūtų susigrūdę, pakaktų erdvės. Taip skystis kepant greičiau išgaruos, o pomidorai bus koncentruotesnio skonio.
  • žoleles galite rinktis pagal savo skonį, su pomidorais idealiai dera bazilikas, mairūnas, raudonėlis, čiobreliai.
  • česnaką ne traiškykite, bet pjaustykite, toks ilgai kepant nesudegs, o iškeps ir karamelizuosis.

Ingredientai:

  • 450 g nedidelių pomidorų;
  • 2 valg. šaukšt. alyvuogių aliejaus;
  • 1 česnako skiltelė, nulupta ir plonai supjaustyta;
  • kelios šakelės mėgstamų žolelių;
  • druskos ir stambiai šviežiai maltų juodųjų pipirų, pagal skonį.
Valerijos Sto nuotr./Brusketa su rikota ir keptais pomidorais
Valerijos Sto nuotr./Brusketa su rikota ir keptais pomidorais

Gaminimas:

1. Įkaitinkite orkaitę iki 165ºC temperatūros.

2. Į kepimo indą supilkite aliejų, dėkite pasmulkintas žoleles, česnaką, berkite pipirus ir druską.

3. Perpjaukite pomidorus perpus išilgai, jei norite, pašalinkite žaliąjį gabaliuką, kur buvo kotelis. Berkite pomidorų puseles į kepimo indą ir gerai apvoliokite ten esančiame mišinyje, tuomet tvarkingai sudėliokite, kad visi gulėtų perpjautąja puse žemyn.

4. Kepkite apie 2 valandas – kol pomidorai taps visiškai minkšti, odelė bus susiraukšlėjusi.

Taip paruošti pomidorai šaldytuve išbus iki 5 dienų, juos galite ir užšaldyti indeliuose bei laikyti šaldymo kameroje kelis mėnesius.

Su kuo valgyti:

  • su pakepinta šviesia duona ir trupintu feta sūriu;
  • su kokybiškais makaronais ir mėgstamu sūriu;
  • su trapučiais, apteptais trintu avokadu;
  • su žalėsių lapelių salotomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie MAISTO rubriką