Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Ar tikrai sotus alkano neatjaus? Kaip paprastai padėti alkstantiems

Pagal vyraujančias pasaulines tendencijas tvarumas ir rūpinimasis tuo, kokioje planetoje gyvens ateinančios kartos vartotojams tampa vis aktualesnis klausimas.
Moteris parduotuvėje
Moteris parduotuvėje / Vida Press nuotr.

Matydama visuomenės pasirengimą „Nestlé“ Lietuvoje pirmą kartą organizuoja projektą, kurio pirkėjus kviečia pirkti „Maggi” produktus bei tokiu būdu prisidėti prie paramos „Maisto bankui”.

Tikslas – surinkti pinigų maisto šaldymo įrangai

„Maisto gelbėjimo kelias ir misija yra pakankamai sudėtingas procesas, kuriam reikia įrangos, priemonių, žmonių darbo.

Ši „Maisto Banko“ pusė nėra matoma ir žinoma žmonėms, todėl ir norime apie ją kalbėti ir prisidėti prie maisto išgelbėjimo misijos”, – tikina UAB „Nestlé Baltics” kulinarijos verslo vadovė Baltijos šalims Vilma Kapočienė.

Norint, kad maistas pasiektų jo stokojančius, jis pirmiausia turi būti išgelbėtas, pasiimtas iš jį atiduodančių, apdorotas, užšaldytas, sandėliuojamas.

Tai ir yra prasmingas ir dažnai visuomenei nematomas darbas, kurį atlieka „Maisto bankas”.

Šiemet prie jo prisijungia socialiai atsakingi partneriai „Nestlé Baltics“ ir „Iki”.

Partnerių iniciatyvos tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į maisto tausojimo svarbą, aktualumą ir paskatinti prisidėti prie jo išgelbėjimo misijos.

Sieks išgelbėti maistą nepasiturintiems

„Džiaugiamės, jog prekės ženklas „Maggi“ išgirdo mūsų bėdas ir kviesdamas visuomenę tausoti maistą, ne tik primena pirkėjui apie tvarią virtuvę namuose, bet ir suteikia galimybę palengvinti „Maisto banko“ darbus, prisidedant prie taip reikalingos įrangos įsigijimo.

Matome, kad kova su maisto švaistymu, jo vertinimu, duoda aiškių ir apčiuopiamų rezultatų, tačiau šis procesas nėra lengvas: reikalauja daugybės logistinių operacijų, intensyvaus savanorių darbo, organizacijai labai reikalinga darbus palengvinanti įranga, kuriai įsigyti dažnai trūksta lėšų“, – partneriams dėkojo „Maisto banko“ vadovas S.Gurevičius.

Pasak V.Kapočienės, „Maggi“ jau daug metų padeda žmonėms gaminti maistą lengviau, nuolat rūpinasi produktų tobulinimu, naujų kūrimu, tuo, kad žmonės galėtų mėgautis skaniais, maistingais ir sveikesniais patiekalais kasdien.

Tačiau taip pat nori atkreipti vartotojų dėmesį į itin opią pasaulinę problemą – maisto švaistymą – ir siekia pakviesti tausoti maistą drauge.

Šio projekto metu „Maggi“ gali pasidalinti idėjomis, kaip maisto likučius paversti skaniais patiekalais nešvaistant maisto arba kaip iš keleto ingredientų, turimų spintelėje ar šaldytuve, paruošti skanias, paprastas vaišes užsukus netikėtiems svečiams

Švaistyti ir neetiška

„Spręsti švaistomo maisto klausimus pradėjome jau daugiau nei prieš dešimtmetį ir savo partneriams tai daryti siūlome pačiu etiškiausiu būdu – perduodant perteklinį maistą nepasiturinčių maitinimui.

Dirbdami išvien, pernai metais nuo iššvaistymo išsaugojome ir stokojantiems išdalinome net 5307 tonas gero maisto, tai daugiau negu 10 milijonų porcijų valgio, kuris nugulė ant stokojančių žmonių stalų“, – sakė „Maisto banko“ vadovas S.Gurevičius, maisto švaistymą pavadinęs neetišku elgesiu žinant, jog Lietuvoje vis dar yra daugybė žmonių neturinčių pakankamai lėšų, jog galėtų pilnavertiškai maitintis.

„Prekybos tinklas „Iki”, siekdamas išvengti ydingo maisto švaistymo, prieš daugiau nei dešimtmetį įdiegė tuo metu mūsų šalyje tam tikra prasme revoliucinę praktiką – pirmieji ėmė bendradarbiauti su „Maisto banku“ ir taip vartoti tinkamus produktus perduodami sunkiau besiverčiantiems gyventojams.

Skirtingai nei kiti prekybos tinklai, šiai organizacijai ilgainiui ėmėme atiduoti ne tik maistą – vaisius, daržoves, duonos bei mėsos gaminius, bet ir kitus – ne maisto produktus”, – prisiminė prekybos tinklo „Iki” komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

Pasak, V.Kapočienės, „Iki” prekybos tinklas yra vienas didžiausių „Maisto banko” partnerių gelbėjant maistą: „Šios įmonės socialinė atsakomybė, požiūris į tvarumą nulėmė tai, kodėl pakvietėme ją būti akcijos partnere, ir, kaip ir tikėjomės, sulaukėme tvirto „taip“. Džiugu ir paprasta bendradarbiauti su partneriais, kurių vertybės ir požiūris sutampa.“

Vykdomos kampanijos metu nuo kiekvieno parduoto „Maggi“ produkto prekybos centre „Iki”, 3 eurocentai bus skirti „Maisto Banko“ šaldymo ir sandėliavimo įrangos įsigijimui.

Tvarumas – į kiekvieno virtuvę ir širdį

Dažnai „Maisto banko“ nuo iššvaistymo išsaugotą maistą gaunantys asmenys net negali patikėti, jog ant jų stalo esantis maistas galėjo būti sunaikintas.

Daliai šeimų tokia parama maistu yra ir galimybė paragauti niekada nevalgytų maisto produktų, retesnių vaisių ar daržovių", – dėmesį į akcijos prasmę atkreipia S.Gurevičius.

„Akcijos metu tikimės surinkti apie 10 tūkstančių eurų, kuriuos skirsime „Maisto bankui” įrangai įsigyti.

Tokiu būdu daugiau maisto bus išgelbėta nuo išmetimo ir jis bus skirtas stokojantiems“, – vylėsi V.Kapočienė.

Skaitytojai taip pat kviečiame būti sąmoningi ir prisidėti prie šios tvarios, maistą gelbstinčios iniciatyvos.

Taigi, pirkdami „Iki“ prekybos centre bet kurį „Maggi“ produktą, prisidedate prie „Maisto Bankui“ skirtos šaldymo ir sandėliavimo įrangos įsigijimo.

Kviečiame ir Jus prisidėti prie vykdomos kampanijos „Iki” prekybos tinkle įsigijant „Maggi“ produktų.

Nuo kiekvieno „Maggi“ pirkinio 3 eurocentai bus skirti „Maisto Banko“ šaldymo ir sandėliavimo įrangos įsigijimui.

Darykime prasmingus darbus drauge!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius