Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV klientų aptarnavimo krizė viruso protrūkio akivaizdoje – kiekvienas už save

Ankstyvą šeštadienį kepyklėlės, esančios už kelių kvartalų nuo mano buto, baristas buvo dar ne visai pasiruošęs vykdyti kavos užsakymus pagal naująją tvarką. Tą rytą, siekiant užkirsti kelią plisti koronavirusui, visas pienas, cukrus ir vienkartiniai dangteliai buvo perkelti už prekystalio. Baristas nervinosi, bijojo, kad bus sunkiau greitai įvykdyti užsakymus, o kiekvienas prašymas įberti „tik šiek tiek cukraus“ ar šliūkštelėti tam tikros rūšies pieno reikštų papildomą laiko švaistymą. Jis vylėsi, kad žmonės bus kantrūs.
Verslas
Verslas / Ali Yaha/ Element 5/ Josue Isai Ramos nuotr./ Unsplash nuotr.

Šalia esančioje maisto parduotuvėje žmonės pradėjo irzti, kad ten, kaip ir bene visose miesto parduotuvėse, baigėsi dezinfekuojančios servetėlės. Kasininkai ir kasininkės mūvėjo pirštines, kiek įmanoma kruopščiau purškė konvejerio diržus ir banko kortelių skaitytuvų klaviatūras, kol kitas klientas į savo pirkinių krepšį krovė tualetinį popierių ir konservus. Kasininkas, nuskenavęs mano naminio makaronų padažo ingredientus, prasitarė, kad pirkėjų, besiruošiančių stichinei nelaimei, antplūdis prasidėjo praėjusį trečiadienį ir nuo to laiko neatslūgsta. 

Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė
Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius