Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Quartz“: Kai meilės darbui būna per daug

Kai Steve'as Jobsas 1997 m. po dvylikos metų grįžo į „Apple“, įkurta įmonė buvo praradusi viziją, valdoma padrikai ir atsidūrusi kone ant bankroto slenksčio. Darbuotojų susitikime Jobsas pasidalino savo kovos už prekės ženklu atgaivinimą planu, pabrėždamas vieną būtiną ingredientą: aistrą. „Aistringi žmonės gali pakeisti pasaulį į gera“, – buvo įsitikinęs jis.
Vyras kopia į kalną
Vyras kopia į kalną / 123RF.com nuotr.

Jo aistra darbui ir sugebėjimas ja užkrėsti kitus išgelbėjo įmonę. Tokie įmonių vadovai kaip Jobsas, skleidžiantys didžiulį entuziazmą darbui gali daryti stebuklus, pelnydami kolegų susižavėjimą ir palaikymą, kuris leidžia sėkmingai įgyvendinti idėjas. Vis dėlto aistra turi ir tamsiąją pusę, ir jei darbuotojai nesirūpina, kaip ir kada reiškia savo entuziazmą, pasak neseniai atliktų tyrimų, aistra darbui gali gąsdinti kolegas ar net juos visiškai atstumti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius