Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ naikina fiktyvius profilių gerbėjus

Socialinis tinklas „Facebook“ pradėjo trinti fiktyvius įvairių profilių gerbėjus.
„Facebook“
„Facebook“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis „Pagedata“ duomenimis, didelė dalis socialinio tinklo labiausiai mėgiamų profilių trečiadienį neteko svarios dalies savo gerbėjų.

Pavyzdžiui, pokerio gerbėjų puslapis „Texas HoldEm Poker“ neteko virš 96 tūkst. gerbėjų, nors pastarąjį mėnesį kasdien prie jo prisijungė apie 20 tūkst. naujų gerbėjų.

Gerbėjų sumažėjo ir kituose populiariuose profiliuose. Pvz., dainininkė Rihanna prarado per 28 tūkst. gerbėjų, Eminemas – virš 15 tūkst., Lady Gaga – 34 tūkst.

„Facebook“ nekomentavo, kodėl vyksta šie pokyčiai, bet alternatyvaus paaiškinimo taip pat nepateikė.

Anksčiau kompanijos atstovai buvo pripažinę, kad apie 8,7 proc. socialinio tinklo narių profilių yra fiktyvūs, sukurti šlamšto platintojų ir sukčių, juos naudojančių dirbtinai padidinti profilių populiarumą.

„Facebook“ siekia padidinti reklamos efektyvumą ir jos užsakovų skaičių, kad galutinai neprarastų investuotojų pasitikėjimo, mat nuo pat išėjimo į akcijų biržą kompanijos akcijų vertė nuolat krenta ir jau sumenko beveik perpus (nuo 38 dolerių iki 20 dolerių už vieną akciją).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius