Analitikas Scottas DeVittas ataskaitoje pažymėjo, kad „Google“ turi sąrašą kompanijų, su kuriomis sudaromos tokios sutartys. Šio sąrašo viršūnėje yra kompanija „Mozilla“ ir jos interneto naršyklė „Firefox“. Ji 2014 metais iš „Google“ gaus 400 mln. JAV dolerių, kad „Firefox“ naršyklėje būtų naudojamas būtent „Google“ paieškos variklis.
Antra vertus, 31 proc. viso biudžeto, skirto „duomenų srauto pirkimui“, gaus būtent „Apple“. Taip yra vien dėl to, kad jos mobilieji įrenginiai yra labai populiarūs.
Iš viso „Google“ šiems tikslams skirs apie 3,5 mlrd. JAV dolerių.
Pastebima, kad paieškos milžinas pinigus skiria ne tik tam, kad įsigytų duomenų srautą, bet ir duomenis apie vartotojus, kuriuos pavyksta gauti, kai šie įveda paieškos užklausas. Analitikų vertinimu, dešimtmečio pabaigoje „Google“ panašiems tikslams išleis ne mažiau nei 6,8 mlrd. JAV dolerių per metus.