90 sekundžių trukmės vaizdo įraše socialinis tinklas lyginamas su kėdėmis, durų skambučiais, tiltais, lėktuvais, futbolu ir kitais dalykais, kurie vienija žmones, praneša Mashable.com. „Bandome akcentuoti tai, kad mes, kaip žmonės, egzistuojame tam, kad susijungtume, bendrautume. „Facebook“ leidžia tai padaryti ir palengvina šį procesą“, – sakė „Facebook“ atstovė Rebecca Van Dyck.
„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas savo profilyje priduria, kad šia reklama siekiama parodyti, kaip kompanija įsivaizduoja savo vaidmenį pasaulyje: „Mes tikime, kad poreikis atsiskleisti ir susijungti paverčia mus žmonėmis. Tai mus vienija. Tai suteikia mūsų gyveninams reikšmę.“
Reklama bus rodoma 13 valstybių, tarp jų – JAV, Brazilijoje, Meksikoje, Rusijoje ir Ispanijoje.
Siūlome pasižiūrėti: