Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žaisk ir aukok labdarai su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble“ tendencija.
Mobilieji telefonai
Mobilieji telefonai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Gramble“ nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su kilniais tikslais, tokiu būdu vartotojų geravališkumą įtraukiant į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose.

Aukojimo per socialinį žaidimą sistema yra gana paprasta: vartotojas, įsigijęs žaidime esančius pinigus, vadinamuosius „grollerius“, žaidime juos išleidžia savo tikslams, o labdaringos organizacijos tuos pinigus gaus realia valiuta.

Tiesa, „Gramble“ filantropinė veikla neapsiriboja vien tik šiuo nauju projektu. Pirmasis šios kompanijos labdaros projektas yra „Novemedia“, trečia pagal dydį pasaulyje labdaros organizacija, surinkusi kilniems tikslams virš šešių milijardų JAV dolerių. „Novamedia“ organizacijai pinigus aukojo tokie žmonės kaip Billas Clintonas, Rafaelis Nadalis, Richardas Bransonas. „Novamedia“ surinktas lėšas skyrė tiek visame pasaulyje žinomoms labdaros kompanijoms, tokioms kaip UNICEF, „World Wildlife Fund“, „Amnesty International“, tiek atskiriems paramoms objektams, kaip Nacionalinė Škotijos galerija ar Švedijos Alzhaimerio fondas.

Tam, kad būtų suformuota paramą teikiančių vartotojų bendruomenė, „Gramble“ kiekvienam labdaros partneriui sukurs po atskirą socialinį puslapį, todėl vartojai galės pasidomėti, kam ir kaip yra panaudojamos jų skirtos lėšos. Žaidėjai, daugiausiai paaukoję labdarai, bus tituluojami „Grambasadoriais“.

Didžiojoje Britanijoje ir JAV virš 81 milijono žmonių žaidžia socialinius žaidimus kiekvieną dieną. Vidutiniškai vienas vartotojas per dieną išleidžia iki trisdešimties centų, o per metus tai sudaro 8 milijonus JAV dolerių. Todėl „Gramble“ galėtų pasiekti apčiuopiamų rezultatų surinkdama bent 10 procentų šios rinkos.

„Gramble“ kompanijos įkūrėjas ir vadovas Adamas Palmeris teigia: „Mūsų tikslas yra paversti pasaulį geresne vieta ir suformuoti geriausią socialinių žaidimų tinklą pasaulyje. Mes norime pritraukti geriausius žaidimus, geriausius žaidimų kūrėjus vardan gerų siekių. Dėl šios priežasties mes savo žaidimų vystytojams siūlome gerus atlyginimus ir visišką teisę į savo asmeninį IP adresą, įrankius suburti savo nuosavą bendruomenę.“

Parengta pagal Gamespress.com. Parengė „Užupis Creative Cluster“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius