Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Išjungus analoginės TV signalą be vaizdo likę žmonės atakuoja karštąją liniją

„Microsoft“ sprendimas leidžia valdyti televizorių nenaudojant pultelio.
123rf nuotr. / Televizorius
Šaltinis: 15min
0
A A

Pirmadienį išjungus analoginės antžeminės TV signalą, specialia „karštąja linija“ pirmadienį iki pietų sulaukta triskart daugiau skambučių, nei anksčiau per visą dieną.

Susisiekimo ministerijos duomenimis, iki 14 val. nemokama telefono linija 8 800 00150, kuria teikiamos konsultacijos skaitmeninės TV klausimais, jau buvo paskambinę daugiau kaip 1,6 tūkst. gyventojų. Palyginimui, savaitgalį sulaukta 500–600 skambučių per dieną, o prieš kelias savaites per dieną buvo sulaukiama apie 300–400 skambučių.

Dažniausiai skambinantieji turi techninių klausimų: kokias antenas, stiprintuvus, priedėlius naudoti, į kurią pusę nukreipti anteną ir pan. „Skambinančiųjų srautas didžiulis. Tačiau žmonės žinojo, kad analoginė antžeminė TV bus išjungta, o dabar, tam įvykus, tiesiog bando susireguliuoti įrangą. Galbūt dalis ne viską išgirdo“, – nurodo Susisiekimo ministerijos atstovai.

Pirmadienį be televizijos signalo galėjo likti kelios dešimtys tūkstančių žmonių. Didelio srauto skambučių „karštąja linija“ laukiama ir pirmadienio vakarą, kuomet namo grįš dirbantieji, bei artimiausiomis dienomis. Minėtu telefonu galima skambinti visą parą.

Padidėjusio klientų srauto sulaukė ir TV retransliuotojai. Televiziją „Gala“ siūlanti kompanija TEO praneša sulaukusi gausesnio televizijos paslaugomis besidominčių klientų skaičiaus. „Telefonu į bendrovės specialistus kreipėsi maždaug trečdaliu didesnis žmonių skaičius, lyginant su ankstesnėmis dienomis. Kiek daugiau žmonių atėjo ir į TEO klientų aptarnavimo skyrius. Tačiau bendrovės specialistai buvo pasirengę ir didesniam klientų antplūdžiui, todėl nesusidarė eilių, greitai buvo aptarnauti ir skambinantieji telefonu“, – sakė TEO Korporatyvinės komunikacijos skyriaus vadovas Antanas Bubnelis.

Bendrovė „Cgates“ taip pat pajuto išaugusį susidomėjimą paslaugomis. „Skambučių srautas yra išaugęs maždaug 50 proc., bet į salonus žmonės neskuba. Tačiau tai natūralu, nes dauguma dirba, kiti yra išvykę“, – sakė „Cgates“ rinkodaros departamento vadovas Vygantas Tutlys. Planuojama, kad klientų srautas salonuose išaugs iki savaitės pabaigos.

Konsultacijas, kaip prijungti, suderinti įrangą, į kurią pusę nukreipti anteną ir pan. klausimais, teikia ir Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT). Jos pagalbos telefonus galite rasti šiame straipsnyje.

RRT Radijo ryšio departamento direktorius Mindaugas Žilinskas įspėja, kad kai kuriems žmonėms pirmadienį gali tekti perkrauti TV priedėlius. „Įvykus techninių parametrų keitimui, kai kurie priedėliai reikalauja perkrovimo, tam tikrais atvejais gali tekti iš naujo nuskenuoti kanalus. Tačiau tai nėra dažni atvejai. Štai vasarą, kai bus keičiami kanalai, priedėlius gali tekti perkrauti visiems“, – sakė M.Žilinskas.

Kanalų paiešką įjungti siūloma ir tiems, kas iki šiol žiūrėjo skaitmeninę antžeminę televiziją, tačiau nematė vietinių, regioninių kanalų. M.Žilinskas taip pat pridūrė, kad pirmadienį buvo sustiprinta skaitmeninės TV stočių transliavimo galia, todėl tose vietovėse, kur signalas buvo silpnas, problemų turėtų sumažėti.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT