Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2013 sausio 4d. 23:46

Stephenas Hawkingas reklamoje atskleidė, kam panaudotų juodąją skylę

Stephenas Hawkingas
Kadras iš „YouTube“ / Stephenas Hawkingas
Vienas garbingiausių pastarojo meto fizikų Stephenas Hawkingas nusifilmavo vienos Didžiosios Britanijos draudimo kompanijos reklamoje, kurioje šmaikščiai pademonstravo, kam panaudotų juodąją skylę.

Reklamoje rodoma S.Hawkingo paskaita, kurioje mokslininkas paskelbia apie įspūdingą (deja, netikrą) pasiekimą: „Po visą gyvenimą trukusių tyrimų man pagaliau pavyko apskaičiuoti ir nustatyti tikslias sąlygas, kurių reikia sukurti supermasyvią juodąją skylę.“

Minia nuščiūva, o vienas paskaitos dalyvis paklausia S.Hawkingo, kam jis ketina panaudoti šią technologiją.

Tuo metu trumpam persikeliama į gatvę, kur reklamines frazes šūkauja erzinantis (ir britams puikiai pažįstamas) draudimo kompanijos veidas – pilvotas operos dainininkas. Čia netikėtai atsiveria juodoji skylė ir jį įsiurbia, o S.Hawkingas sceną palydi juoku.

Siūlome pasižiūrėti:

VIDEO: Stephen Hawking Gocompare.com TV Ad 2013

Anksčiau britas S.Hawkingas buvo pasirodęs populiariuose Amerikos TV serialuose, tokiuose kaip „Simpsonai“, „Didžiojo sprogimo teorija“ ir „Futurama“.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT