41 proc. Lietuvos gyventojų yra užsiregistravę socialiniuose tinkluose

Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1002 15–74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apklausos metu Lietuvos gyventojų buvo klausiama, kokiuose socialiniuose interneto tinklalapiuose esate užsiregistravę ir kaip dažnai juose lankotės.

Pusė (51,2 proc.) Lietuvos gyventojų teigė nėra užsiregistravę nei viename socialiniame interneto tinklalapyje. 7,5 proc. nenurodė, ar jie yra užsiregistravę, ar ne. 9,1 proc. teigia, kad yra užsiregistravę ir lankosi/bendrauja socialiniuose interneto tinklalapiuose kasdien arba beveik kasdien. 5 proc. lankosi/bendrauja 3–4 kartus per savaitę, 6,7 proc. nors kartą per savaitę, 4,1 proc. – nors kartą per 2 savaites, 5,4 proc. – nors kartą per mėnesį, 4,2 proc. – nors kartą per tris mėnesius, 2,5 proc. – 1–2 kartus per metus, 4,2 proc. teigia yra užsiregistravę, tačiau lankosi rečiau nei kartą per metus arba nesilanko visai.

Tyrimas atskleidė, kad virš trečdalio (34,2 proc.) Lietuvos gyventojų yra užsiregistravę ir bendrauja „Facebook“ socialiniame tinkle, penktadalis (20,5 proc.) yra užsiregistravę ir bendrauja one.lt socialiniame interneto tinklalapyje, panašiai kas aštuntas užsiregistravę ir lankosi socialiniuose klasė.lt ir draugas.lt interneto tinklalapiuose (atitinkamai 12,1 proc. ir 11,5 proc.). Kituose socialiniuose interneto tinklalapiuose teigia yra užsiregistravę mažesnė dalis Lietuvos gyventojų.

Analizuojant interneto vartotojų atsakymus, paaiškėjo, kad daugiau nei pusė (53,3 proc.) jų yra užsiregistravę socialiniuose interneto tinklalapiuose. Kas aštuntas–devintas (11,7 proc.) interneto vartotojas Lietuvoje lankosi ir bendrauja socialiniuose tinklalapiuose kasdien arba beveik kasdien.  

„Mūsų apklausos duomenys parodo, kad tikrai nemaža dalis Lietuvos gyventojų dažniau ar rečiau bendrauja socialiniuose interneto tinklalapiuose. Ypatingai didelė dalis jaunimo (15–24 metų amžiaus) renkasi „Facebooksocialinį tinklą. Jame teigia yra užsiregistravę ir bendrauja trys ketvirtadaliai (75,7 proc.) šios amžiaus grupės žmonių. Akivaizdu, kad socialiniai tinklai populiarėja, nes beveik dešimtadalis Lietuvos gyventojų jais naudojasi kasdien“, – apklausos duomenis komentuoja RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius