Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

6 metus „Tesloje“ dirbantis lietuvis: pakliūti ten tikrai nebuvo lengva

„Svajonių darbdavys“ – viliojanti etiketė, kurios siekia tiek mažos, tiek didelės Lietuvos ir pasaulio įmonės. Technikos specialistas Romanas Baryšnikovas, beveik 6 metus dirbantis „Tesla“ kompanijos padalinyje Norvegijoje, būtent taip apibūdina šią JAV elektrinių automobilių ir atsinaujinančios energijos gamintoją.
Roman Baryšnikov
Romanas Baryšnikovas / Asmeninio archyvo nuotr.

Šios pareigos, anot jo, – pagrindinis ryšių „punktas“ tarp regioninių „Teslos“ serviso centrų ir inžinierių.

„Pagrindinės mano pareigos yra techninis serviso centrų palaikymas, sudėtingų diagnostinių klausimų, operacijų sprendimas, – pranešime žiniasklaidai pasakoja R.Baryšnikovas. – Darbo dienos būna gana įvairios. Vis dėlto nemažai laiko tenka praleisti prie kompiuterio, nes daugumą užduočių galima išspręsti nuotoliniu būdu.“

Nemažai laiko tenka praleisti prie kompiuterio, nes daugumą užduočių galima išspręsti nuotoliniu būdu.

Pašnekovas pažymi, kad kartais tenka ir pakeliauti lankant „Tesla“ servisų centrus Norvegijos regione, kuriame dirba, arba pagrindinę Europos būstinę Olandijoje, Tilburge.

„Darbo laikas yra gana lankstus, o kada papietauti pasirenku, atsižvelgdamas į situaciją darbe“, – teigia „Tesla“ darbuotojas.

Užsienio kalbų mokėjimas – privalumas

Darbas nuolat augančioje „Tesla“ kompanijoje jaunuoliui patinka tuo, nes nėra monotoniškas, nuolat atsiranda naujų, įdomių projektų, prie kurių galima prisidėti.

„Tesla“ kompanijos darbuotojai turi labai geras karjeros galimybes įvairiose srityse, – teigia R.Baryšnikovas. – Darbą „Tesla“ iš tiesų galiu pavadinti savo svajonių darbu.“

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Tesla“ gamykla
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Tesla“ gamykla

2007 metais R.Baryšnikovas Lietuvos Kauno technologijos universitete (KTU) Telekomunikacijų ir elektronikos fakultete įgijo bakalauro laipsnį. Paklaustas, ar būdamas studentu turėjo svajonę dirbti pasaulinio lygio kompanijoje „Tesla“, jis patikina tokių vilčių nepuoselėjęs.

Pokalbyje dalyvavo aukšto lygio vadybininkai ir inžinieriai, kurie turėjo įvertinti mano technines žinias.

„Kai baigiau studijas, „Tesla“ buvo tik įkūrimo stadijoje ir plačiajai visuomenei nelabai žinoma kompanija“, – prisimena R.Baryšnkovas.

Jo teigimu, pirmame pokalbyje dėl darbo, tuomet „Tesla Motors“ pavadinimu veikusi įmonė, buvo gana maža ir Europoje turėjo tik nedidelę komandą.

„Pokalbyje dalyvavo aukšto lygio vadybininkai ir inžinieriai, kurie turėjo įvertinti mano technines žinias. Vėliau teko dalyvauti dar keliuose įdarbinimo etapuose – lengva tikrai nebuvo“, – atvirauja pašnekovas.

R.Baryšnikovo nuomone, tapti „Tesla“ komandos dalimi jam padėjo ne tik teorinės žinios, įgytos studijų metu, bet ir didelis praktinių žinių bagažas, sukauptas dirbant su automobiliais bei geras kelių užsienio kalbų žinojimas.

Šimtai atvirų pozicijų

Kartu su R.Baryšnikovu „Tesla“ padalinyje Norvegijoje dirba ir daugiau lietuvių: keli serviso mechanikai, serviso priėmėja, o kitose šalyse yra lietuvių dirbančių „Tesla“ gamykloje bei IT srityje.

Technikos specialistas pažymi, kad su kolegomis sutaria puikiai ir randa laiko susitikimams neformalioje aplinkoje, kartu organizuoja pietus.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Tesla“ vadovas Elonas Muskas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Tesla“ vadovas Elonas Muskas

Norintiems pradėti savo karjerą „Tesla“ kompanijoje, R.Baryšnikovas siūlo apsilankyti „Tesla“ svetainėje, kur galima pasirinkti net iš kelių šimtų pozicijų įvairiausiose srityse ir šalyse: nuo autopiloto sistemų iki energetikos inžinieriaus, IT specialisto ar pardavimų vadybininko.

„Tereikia turėti tinkamą žinių bagažą ir gerą išsilavinimą“, – priduria lietuvis.

Seną elektromobilį planuoja iškeisti į „Tesla“

Dirbant elektromobilių gamybos kompanijoje „Tesla“, R.Baryšnikovui neretai tenka sulaukti klausimo dėl paties vairuojamo automobilio – gal tai „Tesla“?

Taip sparčiai augant ir keičiantis kompanijai, labai sunku nuspėti, kas bus po 5 metų. Visgi, norėčiau ir toliau dirbti inžinerijos srityje

Pasak jo, darbo reikalais vairuoti įvairius „Tesla“ automobilius tenka gana dažnai, tačiau šeima turi įsigijusi mažesnį elektromobilį, kuriuo vyksta į darbus.

„Visgi, kompanijai pradėjus „Model 3“ gamybą, planuojame pakeisti šiuo metu turimą elektromobilį į naujausią „Tesla“ modelį“, – ateities planais dalijasi pašnekovas.

Paklausus, kur save ir savo karjerą mato po 5 metų, R.Baryšnikovas susimąsto: „Taip sparčiai augant ir keičiantis kompanijai, labai sunku nuspėti, kas bus po 5 metų. Visgi, norėčiau ir toliau dirbti inžinerijos srityje“.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kas žinoma apie naująjį „Tesla“ sedaną „Model 3“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius