Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amazon“ eina „Samsung“ keliu: įrodinėja „Kindle“ pranašumą prieš „iPad“

Kompanija „Amazon“ nufilmavo reklaminį klipą, kuriame įrodinėjamas planšetinio kompiuterio „Kindle Fire“ pranašumas prieš „Apple“ produktą „iPad“. Kompanija „Samsung“ anksčiau irgi naudojo panašią taktiką – reklamose lygino savo išmaniuosius telefonus su „iPhone“.
Reklaminio klipo kadras
Reklaminio klipo kadras / Nuotr. iš „YouTube“

Naujame „Amazon“ klipe rodomas vaikinas, saulėtą dieną vaikštinėjantis paplūdimyje. Jis nesėkmingai stengiasi ką nors įžiūrėti savo planšetinio kompiuterio ekrane. Šio kompiuterio pavadinimas nenurodomas, tačiau nesunkiai galima atpažinti „iPad“.

Pamatęs moterį paplūdimyje jis klausia, ar rankose ji laiko „Kindle“, kainuojantį 79 dolerius. Moteris atsako teigiamai ir giria prietaisą, kad jame vaizdą aiškiai matyti galima ir saulėtą dieną. Vyras sako, kad šiame planšetiniame kompiuteryje negalima pažiūrėti vaizdo klipų ir naršyti internete, tačiau moteris atsako, jog tam ji turi „Kindle Fire“. Moteris taip pat užtikrina, kad „Kindle“ tikrai ne brangesnis aparatas nei tas, kurį turi vyriškis.

Anksčiau „Samsung“ sukūrė reklaminius klipus, kuriuose buvo pašiepiami „iPhone“ savininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius