Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Apklausa: lietuviai išmaniuosius telefonus dažniau naudoja praktiškoms paslaugoms, skandinavai – pramogoms

Išmanusis telefonas.
Bigstockphoto.com nuotr. / Išmanusis telefonas.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Jeigu Lietuvoje, Švedijoje ir Suomijoje sutikto žmogaus paklaustumėte, kam jis naudoja išmanųjį telefoną, labiausiai tikėtina, kad lietuvis atsakytų, jog telefone skaito el. paštą, švedas – bendrauja soc. tinkluose arba žaidžia, o suomis – tikrina savo dienotvarkę ir klausosi muzikos tuo pačiu metu. Tai paaiškėjo apibendrinus „TeliaSonera“ keliose šalyse atlikto „Trends“ tyrimo rezultatus.

Lietuvoje, kaip ir Latvijoje bei Estijoje, naudingas ir praktiškas paslaugas, tokias kaip tvarkaraščiai, kalendoriai, el. paštas, savo išmaniuosiuose telefonuose dažniausiai naudoja 54-56 proc., o pramogas – 18-27 proc. „Trends“ programėle apklaustų išmaniųjų telefonų vartotojų.

Tuo tarpu Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje ši statistika yra atvirkštinė. Šiose šalyse daugiau išmaniųjų telefonų naudotojų pirmenybę atiduoda socialiniams tinklams, muzikai, vaizdo įrašams ir kitokioms pramogoms – jas dažniausiai renkasi 48-53 proc. tyrimo dalyvių, o dalykiškas ir praktiškas paslaugas – 27-29 proc. Suomijoje pramogas ar praktiškas paslaugas dažniausiai renkasi beveik po lygiai pasisakiusių vartotojų – 43-45 proc.

„Išmaniųjų telefonų populiarėjimas ir augantis programėlių naudojimas Lietuvoje rodo, kad žmonės supranta ir išmoksta „įdarbinti” naująsias technologijas savo patogumui. Nenuostabu, kad tarp mūsų vartotojų vyrauja praktiškos, naudingos programėlės, tačiau pramogos taip pat nėra pamirštos, jos ypatingai populiarios tarp jaunimo“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Lietuvoje pramogoms išmanųjį telefoną dažniausiai naudoja paaugliai iki 17 metų. 18-24 metų vartotojai pramogoms ir naudingoms mobiliosioms paslaugoms skiria panašiai dėmesio – 43,8 proc. jų nurodė, kad daugiausia telefoną naudoja pramogoms, 40,1 proc. – naudingoms paslaugoms. Didėjant amžiui, atotrūkis tarp pramoginių ir naudingų paslaugų naudojimo auga pastarųjų naudai.

Į tyrimo klausimus „Omnitel Trends“ programėlėje birželio – spalio mėnesiais atsakė 1026 Lietuvos išmaniųjų telefonų turėtojai.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT