Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ gali žengti žingsnį, kuris visam laikui pakeis tai, kaip klausomės tinklalaidžių

Kartais atrodo, kad visi turi tinklalaidę (angl. podcast). Ją turi Oprah, turi ir Michelle Obama. Yra tinklalaidžių apie technologijas, augintinius, verslą, tikėjimą ir beveik viską, kas tik žmonėms šauna į galvą.
„Apple iPhone 11 Pro“
„Apple iPhone 11 Pro“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Yra daugiau nei milijonas tinklalaidžių, kurių galite klausytis bet kada ir beveik visos jos nemokamos.

Tinklalaidės dabar atsidūrė populiarumo zenite iš dalies todėl, kad jas kurti gali pradėti kiekvienas ir tam reikia palyginti nedidelių investicijų į įrangą ir laiką. Jei mokate įrašyti garsą, redaguoti ir įkelti turinį į tam skirtą platformą, galite turėti savo tinklalaidę, kurios klausysis tik kas panorėjęs.

Už tai daugiausia reikėtų dėkoti „Apple“, kuri sudarė sąlygas tinklalaidėms išpopuliarėti, sukūrusi katalogą, kurį gali naudoti bet kuri tinklalaidė ir bet kuris tinklalaidės grotuvas. Tinklalaidės iš pradžių patikrinamos, atsijojamas nepageidaujamas turinys, o tada talpinamos į nemokamą katalogą. Netrukus ši schema gali pasikeisti.

„Apple“ niekada neapmokestino nė vienos iš minėtų paslaugų. Nepaisant to, kad įmonė turi savo tinklalaidžių klausymui skirtą įrankį, ji leidžia visiems kitiems, kurie sukuria savuosius, naudoti jos katalogą – ir tai daro beveik kiekviena programėlė (išskyrus „Spotify“ ir keletas kitų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius