-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ „iOS“ atnaujinimu ištaisė „klaidą 53“

„Apple“ ketvirtadienį galiausiai paskelbė sprendimą vartotojams, kurių išmanieji telefonai „iPhone“ tapo nebenaudojami po „klaidos 53“. 
„iPhone 6“
„iPhone 6“ / Scanpix nuotr.

Pastaroji klaida pasireiškė tiems vartotojams, kurie bandė atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą ir kurių įrenginiams neautorizuotame servise buvo atliktas „Home“ mygtuko ar su „Touch ID“ susijusių kabelių remontas.

Ketvirtadienio vakarą „Apple“ išleido tik per programą „iTunes“ prieinamą „iOS“ versijos 9.2.1 atnaujinimą, kuris turėtų „prikelti“ beveik visus įrenginius, paveiktus šios klaidos.

„Mes atsiprašome už bet kokius nepatogumus. Ši apsauga buvo sukurta kaip gamyklos testas ir nebuvo skirtas paveikti vartotojus. Vartotojai, kurie dėl šios klaidos mokėjo už negarantinį aptarnavimą, turėtų kreiptis į „Apple“ dėl kompensacijos“, – teigiama oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje.

Skandalas, kuomet neautorizuoto serviso paslaugomis pasinaudoti sumanę vartotojai negalėjo pilnavertiškai naudotis įrenginiais, kilo dar vasario pradžioje. Prieš kiek daugiau nei savaitę dar buvo pasirodę pranešimų, kad dėl šios klaidos ketinama „Apple“ iškelti ieškinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius