Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Apple“ negali naudoti „iPad“ prekės ženklo Kinijoje

Planšetinis kompiuteris „iPad“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Planšetinis kompiuteris „iPad“
Šaltinis: 15min
0
A A

Kompanija „Apple“ pralaimėjo ieškinį dėl „iPad“ prekės ženklo naudojimo Kinijoje. Jei norės toliau šioje šalyje prekiauti savo planšetiniais kompiuteriais, jai gali tekti pakeisti jų pavadinimą.

Prekyženklį „iPad“ 2000 metais įregistravo kompanija „Proview“, o po šešerių metų pardavė teises į jį Didžiosios Britanijos kompanijai „IP Application Development“ už 55 tūkst. dolerių. Po kurio laiko šį prekės ženklą perpirko kompanija „Apple“, rašo Foxnews.com.

Tačiau „Proview“ teigia, kad parduodant prekės ženklą Didžiosios Britanijos bendrovei sutartyje nebuvo įtrauktos teisės į jį Kinijoje. Mat tuo metu kompanijos Taivanio padalinys pats neturėjo šių teisių.

Kinijos teismas sutiko su „Proview“ ir išaiškino, kad šiuo metu teisės į „iPad“ prekės ženklą Kinijos rinkoje priklauso šiai kompanijai.

Dabar „Proview“ siekia prisiteisti 1 mlrd. dolerių kompensacijų iš „Apple“.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT