Pasak didžiausio Lietuvoje elektronikos ir buitinės technikos mažmeninės prekybos tinklo „Topo centras“ vadovo Remigijaus Štaro, „Apple Shop“ labai prisidėjo prie „Apple“ produktų pardavimo didėjimo.
„Palyginti su praeitais metais, „Topo centro“ parduotų „Apple“ produktų kiekis pastebimai išaugo. Labiausiai, net 6 kartus, padaugėjo parduodamų „Apple“ aksesuarų, perkamiausių „Apple“ įrenginių sąraše karaliavo išmanieji telefonai, laikrodžiai ir planšetiniai kompiuteriai.
Geriausius „Apple“ įrangos pardavimo rezultatus tinkle, kaip ir buvo galima tikėtis, pademonstravo „Topo centro“ parduotuvė, kurioje veikia „Apple Shop“. Per metus joje parduotų „Apple“ produktų kiekis padidėjo net 2,5 karto“, – įvardijo R. Štaras.
„Apple Shop“ parduotuvė atitinka aukščiausius „Apple“ standartus ir išsiskiria specialiai šiai erdvei sukurtu minimalistiniu ir intuityviu interjero dizainu, leidžiančiu pirkėjui parduotuvėje jaustis itin komfortabiliai. Be to, čia užsukusius pirkėjus konsultuoja pagal oficialią „Apple“ programą mokyti specialistai, galintys patarti ir privatiems, ir verslo klientams“, – paaiškino R. Štaras.
Tai, kad dirbti tokiame aukštame lygyje yra nepaprasta, rodo ir „Apple Shop“ parduotuvių skaičius Baltijos šalyse. Iki atidarant parduotuvę Vilniuje, vienintelė kita tokia parduotuvė veikė tik Taline, – rašoma pranešime.