Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ar kompiuteriniai žaidimai pakeis kiną? „Life is Strange“ apžvalga

Kompiuterinis žaidimas „Life is strange“
Youtube/Gameon nuotr. / Kompiuterinis žaidimas „Life is strange“
Šaltinis: GameOn.lt
0
A A

Pastaruoju metu pasaulyje ypač sparčiai populiarėja interaktyvaus pasakojimo žanro žaidimai. Tai žaidimai, kuriuose žaidėjai turi galimybę išgyventi istoriją, taip lyg stebėtų kiną, bet tuo pat metu turėtų galią savaip pakreipti jo eigą.

Interaktyvaus pasakojimo žanrui priskiriami žaidimai yra gana nauja klasikinio nuotykių žanro atmaina. Tokiuose žaidimuose iš mūsų neprašoma žvitrios reakcijos, ar žaidėjams būdingų įgūdžių. Daugiau dėmesio skiriama veikėjų pokalbiams, įsijautimui į vaidmenį ir pasakojimui. Ryškiausi šio žanro žaidimai kuriami „Telltale“ studijoje, kuri leido žaidėjams ne stebėti, o asmeniškai patirti psichologinius zombių apokalipsės išbandymus žaidime „The Walking Dead“, ar įkišti savo trigrašį sprendžiant Westeros žemyno ateitį „Sostų Karuose“.

Tačiau „Telltale“ ne vieninteliai šio žanro puoselėtojai. Išskirtinio žaidėjų ir kritikų pripažinimo sulaukė ir „Quantic Dream“ studijos darbai — kriminalinės, mistinės dramos „Heavy  Rain“ ir „Beyond Two Souls“. Pastarojoje, pagrindinius vaidmenis kūrė Holivudo žvaigždės W. Dafoe ir E. Page.

Šį kartą jūsų dėmesiui pristatome „Dontnod“ studijoje sukurtą interaktyvų pasakojimą — „Life is Strange“. Šis pasakojimas išskirtinis tuo, kad jo eigą galėsime keisti valdydami ne tik žaidimo veikėją, bet ir patį laiką:

 

GameOn.lt
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT