-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„BarCamp“ ir „StartupJam“ renginiuose sukurtos naujos „Facebook“ ir „Youtube“ aplikacijos

Savaitgalį Vilniuje vyko 8-oji „BarCamp“ konferencija ir 2 – osios „StartupJam“ dirbtuvės, kurių metu buvo pristatytos naujos technologinių verslų idėjos, o sėkmingų „startup‘ų“ kūrėjai dalinosi savo patirtimi bei patarimais.
„BarCamp“ ir „StartupJam“ renginiuose sukurtos naujos „Facebook“ ir „Youtube“ aplikacijos.
„BarCamp“ ir „StartupJam“ renginiuose sukurtos naujos „Facebook“ ir „Youtube“ aplikacijos. / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 YouTube Facebook

Tarp naujų „startup‘ų“ debiutavo astronumerologija pagrįstos pasimatymų aplikacijos „Facebook“ tinklui sumanytojai, skelbimų talpinimo spaudoje sistema „lengva.lt“, moksleivio sugalvota garso gerinimo programa, kurią ketinama pradėti naudoti „Youtube“ sistemoje ir kitos idėjos.

Naujų technologinių ir verslo idėjų įgyvendinimo centro „StartupLABS“, padedant Visorių informacinių technologijų parkui, Lietuvoje rengiamas „BarCamp“ šįkart pasižymėjo ypatinga dalyvių gausa ir naujų verslo idėjų susidomėjimu.

„Į Vilnių vykau norėdamas pasisemti naujų minčių, o gavau žymiai daugiau. „BarCamp“ leido pasitikrinti idėją – iš dalyvių reakcijų bei komentarų pasidariau daug vertingų išvadų, o „StartupJam“ konsultantų pagalba bei patarimai padėjo išgryninti idėją, praplėtė akiratį, pakeitė projekto vystymo planus. Mano idėja susidomėjo tiek kitų projektų įgyvendintojai, tiek investuotojai, kas labai įkvėpė ir užaugino ambicijas veikti toliau“, - įspūdžiais dalinosi iš Panevėžio atvykęs Egidijus Jarašūnas, sukūręs naują skelbimų platininimą palengvinantį įrankį „lengva.lt“.

Vertingais patarimais apie verslo pristatymo techniką bei efektyvų „Twiter“ naudojimą dalinosi renginių reklamos projekto „Good buzz” (www.goodbuzz.org) vadovas Mawuna R. Koutonin. Visą savaitgalį vykusiame „StartupJam“ tiesioginio ryšio metu dalyviai tarėsi dėl savo verslo plėtros su „startup‘ų“ ekseleratoriaus programos „The Difference Engine“ įkūrėju Jonathan Bradford. Įvairiais „startup‘ų“ vystymo klausimais konsultavo GeoGoer.com įkūrėja Dalia Lašaitė, verslo analitikas Ignas Kamantauskas, Ututi.com įkūrėjas Jaroslav Šatkevič, „IFcon“ savininkas Skirmantas Maulevičius, kiork.com įkūrėjas Justinas Katkus, „StartupLABS“ centro vadovas Donatas Stonkus, mailerlite.com įkūrėjas Ignas Rubežius.

„Kuriant technologinį verslą svarbu, kad technologija, kuria paremtas verslas būtų saugotina intelektinės nuosavybės teisės. Taip pat svarbu kompetetinga, su projektu susijusių žinių ir patirties turinti komanda, veikiantis verslo modelis ir tikslinės rinkos išmanymas. „BarCamp“ ir „StartupJam“ – puiki iniciatyva, padedanti naujų verslų kūrėjams. Labai norėtųsi, kad tokie renginiai turėtų tęstinumą ir ateityje pritrauktų daugiau komandų jau turinčių prototipus, o ne tik idėjas“, - teigia verslo analitikas, „Saulėtekio slėnio“ atstovas Ignas Kamantauskas.

„BarCamp“ – visame pasaulyje paplitusi konferencijos koncepcija. Renginio metu bet kuris dalyvis gali tapti pranešėju ir pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis su kitais. „BarCamp“ tikslas – stiprinti technologijų ir „startup’ų” vystytojų bendruomenę.

„StartupJam“ – naujų verslo idėjų dirbtuvės, kurių metu dalyviai pirmiausia pristato ir aptaria „startup’ų“ kūrimo idėjas, tada suformuoja komandas ir bando tas idėjas realizuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius