Naujasis planas „Bitės“ salonuose parduodamas nuo šiandien ir, pasirašius 24 mėn. sutartį, per mėnesį privatiems klientams kainuos 19 Eur. Verslo klientams neriboto interneto paslauga teikiama jau ilgą laiką.
Tiesa, „Numeris 1“ taisyklėse rašoma, kad vartojimas, „ypatingai besiskiriantis nuo įprasto vidutinio kliento vartojimo įpročių ir nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms, gali būti pripažintas nesąžiningu vartojimu.“ Tokiu atveju „Bitė“ pasilieka teisę apriboti naudojimąsi duomenimis.
Naujasis planas „Bitės“ salonuose parduodamas nuo šiandien ir, pasirašius 24 mėn. sutartį, per mėnesį privatiems klientams kainuos 19 Eur.
„Galime drąsiai teigti, kad praėjusieji metai buvo mobiliojo interneto metai. Didžiąją daugumą perkamų įrenginių sudaro išmanieji telefonai, kuriuose vieno kliento sunaudojamas mobiliojo interneto duomenų kiekis 2014 metais padidėjo daugiau nei 150%, iki beveik 1 GB per mėnesį, ir ateityje augs dar labiau. Taigi, neribotas mobilusis internetas – logiškas žingsnis, siekiant, kad klientams nebereikėtų skaičiuoti ne tik minučių ar SMS žinučių, bet ir megabaitų“, – sako Fredas Hrenchukas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Pasak jo, neribotas mobilusis internetas taps dar aktualesnis spartėjant perdavimo greičiui: „Jau šio ketvirčio pabaigoje mūsų klientai galės naudotis itin sparčiu 4G/4G+ tinklu, skirtu dalintis dar didesnės apimties failais bei žiūrėti telefone aukštos rezoliucijos vaizdo medžiagą.“
Mobiliųjų duomenų sunaudojame vis daugiau
Naujausioje Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) ataskaitoje (2014-12-23) teigiama, kad praėjusių metų III ketvirtį mobiliuoju internetu Lietuvoje naudojosi apie 2 mln. abonentų. Jie per tą patį ketvirtį išsiuntė ir priėmė per 5,2 terabaitus duomenų – 52,5% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2013 metais.
„Šias tendencijas patvirtina ir mūsų klientų vartojimas. Pavyzdžiui, suteikus neribotus ir nemokamus duomenis „Facebook“ tinkle, šia galimybe jau pasinaudojo per 88 tūkstančių išankstinio mokėjimo planų ir abonentines sutartis turinčių klientų, o jų sunaudojamas duomenų kiekis „Facebook“ tinkle išaugo net 40 kartų," – pastebi F. Hrenchukas.
Anot jo, poreikį vis didesniam duomenų kiekiui rodo ir kitas pavyzdys: dar prieš porą metų siunčiamos nuotraukos dydis retai viršydavo 1 MB, o šiandien, ištobulėjus išmaniųjų telefonų kameroms ir jų kokybei, nuotraukos dydis dažnai perkopia 1,5 MB ribą.Taip pat sparčiai auga ir aukštos kokybės klipų pasiūla „YouTube“ svetainėje.
F. Hrenchukas. pastebi, kad neribotą mobilųjį internetą verslo klientai vertina už nevaržomą galimybę naudotis šiuolaikiniais debesijos sprendimais, susirašinėti elektroniniu paštu, naudotis dokumentų valdymo sistemomis, laisvai keistis didelės apimties dokumentais, dalyvauti dalykinėse vaizdo konferencijose.