Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Blackberry“ interneto paslaugos pamažu atsigauna

Verslininkas šneka „Blackberry“ telefonu
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Verslininkas šneka „Blackberry“ telefonu
Šaltinis: 15min
0
A A

Telefonų „Blackberry“ gamintoja „Research in Motion“ (RIM) praneša, kad nuo savaitės pradžios stringančios interneto paslaugos pamažu atsigauna, su nesklandumais susiduria tik nedidelė dalis klientų.

Nuo pirmadienio popietės milijonai „Blackberry“ telefonų savininkų visame pasaulyje negalėjo naudotis interneto paslaugomis: tiesioginio susirašinėjimo, el. pašto programomis, naršyti internete. Manoma, kad taip nutiko dėl Didžiojoje Britanijoje esančio RIM serverio, kuris aptarnauja klientus Europoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose, gedimo. Trečiadienį problemos išplito į kitas šalis ir regionus: Indiją, Braziliją, Čilę, Argentiną, Ameriką.

Ketvirtadienio rytą „Blackberry“ interneto paslaugos daliai klientų pradėjo veikti.

Socialiniame tinkle „Twitter“ daugybė šių telefonų savininkų skelbia, kad jau gali naudotis interneto paslaugomis. Tiesa, netrūksta ir ironiškų pastebėjimų. Pvz., „Twitter“ vartotoja Katharina Borchert rašo: „Šįryt atsikėliau 6 val. ryto, nes į mano „Blackberry“ atėjo naujų pranešimų. Buvau visiškai užmiršusi, kad jis tai gali.“

Pagerėjimą pajuto ir vartotojai Lietuvoje: „Blackberry“ telefonų savininkai teigia jau gaunantys tiesioginio susirašinėjimo žinutes, atsigauna el. paštas, daliai veikia internetas.

„Mūsų tinkle jaučiamas atsigavimas. Tačiau dar laukiame RIM patvirtinimo, gali būti, kad dar yra smulkių gedimų“, – 15min.lt sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Paskutiniais RIM duomenimis, el. pašto ir tiesioginio susirašinėjimo paslaugos veikia įprastu režimu, tačiau gali būti juntamas uždelsimas. Naršyti internete vis dar gali ne visi klientai.

Tyčiojasi klientai ir konkurentai

„Twitter“ vartotojai negaili kritikos „Blackberry“ gamintojams. Tačiau ne visi pareiškimai yra pikti, o dalis jų sukelia šypseną. Mashable.com pateikia kelis pavyzdžius:

  • „Mielas „Blackberry“, aš manau, kad labai miela pagerbti Steve‘o Jobso mirtį trijų dienų tyla“, – rašo vartotojas „Evil_Dumbledore“.
  • „Ką vienas „Blackberry“ pasakė kitam „Blackberry“? Nieko“, – pastebi Johnas Paczkowskis.
  • „Šiandien „iPhone“ savininkai juokiasi iš „Blackberry“ savininkų, o pastarieji juokiasi iš „iPhone“ savininkų. Aš juokiuosi iš jūsų visų. HTC“, – rašo „FourFourTom“.
  • „Gera žinia yra ta, kad šiandien „Blackberry“ elementas neišsikrovė per tris valandas“, – teigia Samuelis Rubenfeldas.
  • „Nauja aplikacija leidžia perkelti „Blackberry“ informaciją (kontaktus, kalendoriaus įrašus, žinutes ir t.t.) į „iPhone“. Išleista pačiu laiku, ar ne?“ – rašo Davidas Pogue‘as.
  • „Dabar puikus laikas „Blackberry“ telefonu sutuoktiniui išsiųsti tokį el. laišką, kaip: „Atrašyk, jei nesutinki, kad aš už santaupas nusipirkčiau katerį“, – šmaikštauja „PourMeCoffee“.
  • „Gera žinia „Blackberry“ vartotojams: problemos sprendimas jums išsiųstas el. paštu“, – rašo „FunnyHumour“.
  • „Blogiausia šioje situacijoje yra tai, kad aš turiu prisipažinti, jog naudoju „Blackberry“, – apgailestauja Alexandra Petri.

Papildyta 16.55 val.: Skelbiama, kad „Blackberry“ interneto paslaugos veikia „ženkliai geriau“.

„Blackberry“ paslaugos jau turėtų veikti kaip visada, nors dar galimi atvejai, kai laiškai ar „Blackberry Messaging“ žinutės neišsisiunčia iškart, ar nepavyksta iškart prisijungti prie interneto. Pavieniais atvejais, jei pagerėjimas nejaučiamas, patariama ištraukti telefono elementą ir jį vėl įdėti. Tokiu atveju telefonas iš naujo prisijungs prie tinklo“, – naujausią informaciją perdavė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT