Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Brangiausias prekės ženklas pasaulyje – jau nebe „Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ jau nebeturi brangiausio prekės ženklo pasaulyje vardo – ją šiemet aplenkė interneto paieškos milžinė „Google“.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tai paaiškėjo po paskelbto kasmetinio „BrandZ“ sąrašo, kuriame pagal vertę išrikiuojami brangiausi pasaulio prekės ženklai. Įdomu yra tai, kad „Apple“ šio sąrašo viršūnėje išbuvo net trejus metus iš eilės.

Anot „Millward Brown“ sudaromo sąrašo, „Apple“ prekės ženklas per metus prarado 20 proc. savo vertės, t.y. vertė nuo 185 mlrd. JAV dolerių krito iki 147 mlrd. JAV dolerių.

Viena didžiausių „Apple“ konkurenčių „Google“ šiemet tikrai turi kuo pasigirti: jos prekės ženklo vertė kilo 40 procentų, nuo 113 mlrd. JAV dolerių iki 158 mlrd. JAV dolerių.

Kita „Apple“ konkurentė, Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ šių metų sąraše pakilo vienu laipteliu aukščiau – į 29-ąją vietą. Jos prekės ženklo vertė siekia 25 mlrd. JAV dolerių.

Visą sąrašą rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius