Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Britų mokinius norima mokyti ne tik naudotis, bet ir kurti programas

Vaikinas prie kompiuterio
Kęstučio Vanago/BFL nuotr. / Vaikinas prie kompiuterio
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Didžiosios Britanijos valdžia pritaria, kad mokiniams dėstomos informacinių technologijų pamokos neatitinka dabartinių reikalavimų. Siūloma ateityje jaunuolius mokyti ne tik kaip naudotis programomis, bet ir kaip jas kurti.

Didžiosios Britanijos vyriausybės išplatintame pranešime teigiama, kad valdžia pritaria, jog mokymasis naudotis kompiuterinėmis programomis ir jų kūrimas yra du skirtingi dalykai. „Dar daugiau, vyriausybė pritaria, kad dabartinė informacijos ir komunikacijos technologijų programa yra nepakankamai pažangi ir ją reikia tobulinti“, – teigiama rašte.

Anksčiau didžiosios technologijų kompanijos, tokios kaip „Google“ ir „Microsoft“, kritikavo Didžiosios Britanijos švietimo sistemą dėl to, kad šioje šalyje skiriama nepakankamai dėmesio informacinėms technologijoms.

„Jūsų IT programoje daugiausia dėmesio skiriama tam, kaip naudoti programinę įrangą, tačiau nesuteikia jokių žinių apie tai, kaip ji yra kuriama“, – anksčiau šįmet pastebėjo „Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas.

Vaizdo žaidimų kompanijos „Eidos“ prezidentas Ianas Livingstone‘as išreiškė viltį, kad valdžia supras, jog informacinės technologijos yra vienas svarbiausių 21 amžiaus mokslų.

„Nesutapimas, kad „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas mokykloje buvo mokomas kompiuterinių mokslų – dalyko, kuriame jis įgijo praktinių įgūdžių ir žinių, – sakė I.Livingstone‘as. – Atsidūrę pasaulyje, kuriame bus apsupti kompiuterių ir jų sukuriamų galimybių, britų moksleiviai nusipelno turėti tokias pat galimybes siekti tikslų.“

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT