Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl iširusios šeimos prancūzas kaltina ne savo paklydimus, o „Uber“

Vienas prancūzas padavė pavėžėjimo paslaugas teikiančią bendrovę „Uber“ į teismą dėl ... iširusios santuokos.
„Uber“
„Uber“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Neįvardijamas vyras kurį laiką reguliariai lankėsi pas tame pačiame mieste gyvenančią meilužę, rašo BBC. Romanas tęsėsi be problemų, kol kartą vyras išsikvietė „Uber“ vairuotoją iš žmonos telefono. Jis prisijungė prie savo paskyros, o vėliau atsijungė, tačiau dėl programos klaidos į žmonos telefoną ir toliau buvo siunčiami pranešimai apie vyro keliones.

Apie vyro neištikimybę sužinojusi žmona pareikalavo skyrybų. Vyras mano, kad tapo nekokybiško „Uber“ programėlės veikimo auka ir kreipėsi į teismą. Kaip skelbia laikraštis „Le Figaro“, vyras esą reikalauja 45 mln. eurų kompensacijos.

„Mano klientas tapo programinės klaidos auka“, – sakė nukentėjusiojo advokatas po to, kai vyro vardu pateikė ieškinį Graso mieste. – Dėl programos defekto vyrui kilo problemų su žmona.“

Tiesa, spaudoje minėtos ieškinio sumos advokatas nepatvirtino.

Programėlės klaida, dėl kurios prancūzas neteko žmonos, buvo pašalintas gruodį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius