-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Facebook“ bando naują funkciją, kuri praneštų apie melagingą informaciją naujienų sraute

„Facebook“ testuoja naują sistemą, kuri vartotojus informuotų apie satyrinę arba ironišką informaciją, pasirodžiusią naujienų sraute. Šalia kiekvieno įrašo, kuriame pateikiama tikrovės neatitinkanti informacija, laužtiniuose skliaustuose pasirodytų žodis „satyra“.
Facebook
Facebook / Scanpix / Postimees.ru

Pasak Ispanijos dienraščio „La Stampa“ kalbinto „Facebook“ atstovo, internete yra tiek informacijos, kad sunku susigaudyti, ar skelbiama informacija yra teisinga. Todėl „Facebook“ nori vartotojams padėti atskirti teisybę.

Ar tai reiškia, kad „Facebook“ kūrėjai vartotojus laiko idiotais, kurie patys nesugeba atskirti tiesos nuo realybės? „The Guardian“ rašo, kad „Facebook“ žino, kas yra jų vartotojai, ir taip nemano. Tačiau tendencija skelbti tikrovės neatitinkančias naujienas vis didėja. Prie to prisideda ir interneto verslo modelis, kuris paremtas vien reklama – kuo daugiau žmonių perskaito, tuo daugiau jų pamato reklamą.

Žiniasklaidos priemonės stengiasi sukurti tokias antraštes, kurios pritrauktų dėmesį. O socialiniame tinkle natūrali reakcija yra dalintis tokiomis antraštėmis.

Tačiau vartotojai internete ieško informacijos, kuri būtų linksma ir įdomi, o realybė dažnai tokia nėra, todėl dėmesį patraukia realybę iškreipiančios naujienos.

Tai puikiai iliustruoja „The Onion“ tinklalapis, kuriame satyriškai ir linksmai perteikiamos naujienos. Tačiau problema tame, kad kartais tokia informacija patiki ne tik skaitytojai, bet ir žurnalistai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius