Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ ir „Apple“ mūšis dėl privatumo – kas teisus ir ką tai reiškia vartotojams?

Naujoji „Apple“ operacinė sistema suteiks vartotojams galimybę kontroliuoti, kurios programėlės gali stebėti jų elgesį internete. „Facebook“ teigia, kad labiausiai nukentės smulkūs verslai.
„Facebook“ programėlė „iPhone“ telefone
„Facebook“ programėlė „iPhone“ telefone / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Facebook“ ir smulkūs verslai visada „draugavo“, tačiau tai ypač aktualu būsimojo „Apple“ privatumo atnaujinimo kontekste.

Netrukus „iPhone“ gamintojas išleis naują operacinę sistemą – „iOS 14“ – kurios vartotojai turės kiekvienai atsisiųstai programėlei suteikti leidimą juos sekti. Turėdami tokį pasirinkimą, dauguma žmonių, skatinami privatumo sumetimų, greičiausiai tokio leidimo nesuteiks.

Ši žinia sukėlė daug nerimo kompanijai „Facebook“. Įmonė teigia, kad toks „Apple“ sprendimas pakenktų mažoms įmonėms – ir kai kurie reklamos specialistai su tuo sutinka.

Naujienos apie „Apple“ atnaujinimą jau sukrėtė reklamos mobiliuosiuose telefonuose ekosistemą, nes skaitmeninės žiniasklaidos kompanijos teigia, kad reikalavimas suteikti leidimą stebėti vartotojų reakciją į reklamą gali pakenkti tikslinių skelbimų efektyvumui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius