Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ nusitaikė į „Zoom“ ir pristato patobulintus vaizdo pokalbius

„Facebook“ penktadienį nusitaikė į vaizdo konferencijų startuolį „Zoom“ ir pristatė virtualius „kambarius“, kuriuose draugai gali susitikti ir bendrauti vaizdo ryšiu.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / 123rf.com

„Messenger Rooms“ yra dalis socialinės žiniasklaidos milžinės pastangų padėti vartotojams, dėl koronaviruso pandemijos priverstiems sėdėti namuose. Produktas pritaikytas bendrauti su draugais ir šeimos nariais, ar tai būtų gimtadieniai, ar knygų klubai, ar tėvų grupės.

Tuo tarpu „Zoom“ yra sukurtas pirmiausia atsižvelgiant į verslą.

„Messenger Rooms“ sukurtas taip, kad „būtų spontaniškesnis“, naujienų agentūrai AFP sakė „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas.

Produktas pristatytas išaugus „Zoom“ vartojimui ne vien verslo susitikimams, bet ir šeimų, draugų bendravimui, kuris dėl koronaviruso krizės persikėlė į internetą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius